Додати в закладки
Як часто ви звертаєтесь до органів виконавчої влади?

Галерея

Начало каталога » Архівні установи » Архівний відділ райдержадміністрації

Архівний відділ

Архівний відділ райдержадміністрації знаходиться за адресою:84751, Донецька область, Бахмутський район, с-ще Опитне,  вул.Ілліча, 4, І поверх будівлі Опитненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.

Прийомні дні: понеділок і четвер, часи прийому – 800-1700, перерва 1200-1250  

Начальник архівного відділу – Вершиніна Світлана Леонідівна, 
(моб.тел.050-975-40-19)
 

Архівний відділ реалізує державну політику у сфері архівної справи і діловодства, здійснює управління архівною справою і діловодством на території району.

 

Основними завданнями відділу є: 

-         координація діяльності органів державної влади, підприємств, установ та організацій усіх форм власності у питаннях архівної справи і діловодства;  

-         внесення до Національного архівного фонду архівних документів, що мають місцеве значення, ведення їх обліку, зберігання та використання відомостей, що в них містяться;  

-         здійснення контролю за діяльністю архівних установ і служб діловодства, забезпечення додержання законодавства про Національний архівний фонд та архівні установи; 

-         зберігання, облік і охорона документів Національного архівного фонду; документів особового походження; фотодокументів та аудіовізуальних документів, що мають значення для вивчення історії району; облікових документів і довідкового апарату до них, що знаходяться в архівному секторі; 

-         видача підприємствам, установам і організаціям в установленому порядку архівних довідок, копій та витягів з документів, що перебувають на зберіганні у секторі, а громадянам – довідок соціально-правового характеру

 

В архівному відділі громадяни можуть отримати:

-         копії рішень місцевих органів влади про виділення землі;*

-         копії рішень місцевих органів влади про видачу дозволу на будівництво та інш.;*

-         довідки про перебування депутатом районної ради та місцевих рад;*

-         довідки про реорганізацію колгоспів;

-         довідки про підтвердження колгоспного стажу за протоколами загальниз зборів та засідань правління колгоспів;

-         довідки про затверджені колгоспами мінімуми виходів за рік.

 

* - за роки, які знаходяться в архівному відділі (див. список фондів архівного відділу). За попередні роки необхідно звертатись до державного архіву Донецької області за адресою: 83086, м.Донецьк, проспект Лагутенко, 12, тел.(062)305-22-97.

 

За довідками про заробітну плату, кількість відпрацьованих днів, підтвердження стажу роботи (не колгоспного) звертатись до Бахмутського районного трудового архіву за адресою: 84500, , м.Бахмут Донецької області, вул.Комсомольська, 9, І поверх, тел.(06274)2-09-55

 

Новини
13.08.2017
Відкритий турнір з пляжного футболу
З нагоди святкування  26 річниці Незалежності України та свята Державного прапора у м.Сіверську на центральному пляжі відбувся відкритий турнір з пляжного футболу серед чоловічих команд на приз...
Деталі >
31.07.2017
Позачергова 21 сесія Бахмутської районної ради
Сьогодні 31 липня депутати Бахмутської районної ради зібралися на позачергову двадцять першу сесію районної ради. Порядок денний сесії був насичений та складався з двадцяти п’яти питань. На початку сесії,...
Деталі >
31.07.2017
асідання постійної комісії з питань агропромислового комплексу, природних ресурсів, земельних відносин та екології
У понеділок 31 липня пройшло засідання постійної депутатської комісії з питань агропромислового комплексу, природних ресурсів, земельних відносин та екології, під час якої члени комісії розглянули 15...
Деталі >
31.07.2017
Засідання постійної депутатської комісії з питань соціальної політики
31 липня пройшло засідання постійної депутатської комісії з питань соціальної політики. На порядку денному стояло одинадцять питань, в основному це розгляд проектів рішень районної ради, а саме  щодо...
Деталі >
31.07.2017
Засідання постійної депутатської комісії з питань економічної політики, бюджету і фінансів
Своє засідання постійна депутатська комісія з питань економічної політики, бюджету і фінансів розпочала з організаційних моментів, а саме з обрання заступника голови та секретаря депутатської комісії....
Деталі >
Фотогалерея