Додати в закладки
 Соціальна сфера
/
Пенсійне забезпечення
Як часто ви звертаєтесь до органів виконавчої влади?

Пенсійне забезпечення

УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ 

В МІСТІ АРТЕМІВСЬКУ ТА АРТЕМІВСЬКОМУ РАЙОНІ  

ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

 

 

 



РОБОТАДАВЦЯ ЗРОЗУМІТИ НЕСКЛАДНО, АЛЕ І ЗА СЕБЕ ДУМАТИ ТРЕБА.

 

         Люди часто не знають власних прав, гарантованих трудовим законодавством, а керівники підприємств намагаються витягти максимум вигоди: працівники готові працювати більше заради стабільної і часом не найвищої зарплати і закривають очі на питання прозорості оформлення.

З іншого боку, кількість тих претендентів, які все частіше задаються як питаннями офіційного працевлаштування, так і мінімального соціального пакета, що надається компанією-роботодавцем, помітно збільшилася. Так само як і бажання перших отримати більше правових (в трудовому відношенні) гарантій при, однак, меншому прагненні до самовіддачі.

Сучасні роботодавці рідко дотримуються навіть мінімальних вимог законодавства. Якщо в оголошенні на роботу фірмою зазначено «офіційне працевлаштування та соціальний пакет», то це ще не означає, що здобувач буде оформлений прозоро. Співробітника можуть прийняти на мінімальну зарплату, а решту платити «в конверті». У такому випадку саме з офіційної платні розраховуватимуться відпускні, лікарняні та розмір допомоги по безробіттю - в даному випадку, теж мінімальні.

Повністю офіційне працевлаштування дає кілька серйозних переваг.

-         Щорічна оплачувана відпустка не менше 24 днів на рік. Залежно від  шкідливості праці та інших особливостей, період відпустки може збільшуватися аж до 60 днів;

-         Можливість виходу на лікарняний за рахунок підприємства;

-         Гарантія відшкодування матеріального і морального збитку при виробничих травмах.

Страховий і трудовий стаж. Ці дві величини не одне і те ж, незважаючи на те, що обидві є підставою для отримання пенсії. Біла зарплата з її розрахунку нараховуються допомоги, відпустки, лікарняні, відрядження та інші виплати з боку держави або роботодавця. Набагато частіше підприємство з метою економії оформляє працівників не тільки на мінімальну зарплату, а й на половину ставки. В такому випадку страховий стаж буде зараховуватися теж наполовину, а саме - з 2004 р він є підставою для отримання пенсії. Верхи «оптимізації» витрат на оплату праці є укладення договору підряду з працівниками замість оформлення в штат. В цьому випадку всі питання з боку органів, що перевіряють перекладаються на працівника: він повинен буде самостійно сплатити всі внески.

Роботодавця зрозуміти нескладно для того, щоб заплатити співробітникові навіть мінімальну зарплату, підприємство витрачає третину зверху платні працівника - це не вказуються в розрахунковому листі виплати в пенсійний фонд без урахування утриманих із зарплати співробітника: саме за рахунок цього внеску фінансується нарахування пенсій в Україні.

 

 



 

Перерахунок пенсій з 1 травня 2017 року.

 

Статтею 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» передбачено, що прожитковий мінімум для осіб, які втратили працездатність, з 1 травня становить 1312 грн.

Відтепер для осіб, що втратили працездатність, прожитковий мінімум підвищився з 1247 грн до 1312 грн, у зв’язку з чим органи Пенсійного фонду України провели перерахунок пенсій. Внаслідок проведеного перерахунку зросли розміри виплат, які визначаються з урахуванням прожиткового мінімуму.

Якщо розмір пенсії особи, обчислений з урахуванням наявного в неї страхового стажу та із її заробітку, не досягає мінімального розміру пенсії, який за повний страховий стаж - 20 років (для жінок) і 25 років (для чоловіків) для осіб, яким пенсію призначено до 1 жовтня 2011 та після цієї дати не проводили перерахунку пенсії з урахуванням страхового стажу та заробітку, набутого після призначення пенсії; 30 років (для жінок) та 35 років (для чоловіків) для осіб, яким пенсію призначено після 1 жовтня чи до цієї дати, але після їм було проведено перерахунок пенсії з урахуванням страхового стажу та заробітку, набутого після призначення (попереднього перерахунку) пенсії установлюють на рівні прожиткового мінімуму, визначеного для осіб, які втратили працездатність, пенсію встановлюють на рівні цього прожиткового мінімуму.

У випадках, коли страховий стаж неповний, то розмір пенсії також визначають пропорційно до стажу, враховуючи названий прожитковий мінімум. Якщо особа має більше страхового стажу, до її пенсії встановлюється доплата за понаднормовий стаж. При цьому мінімальний розмір пенсії за віком та доплату за понаднормовий стаж визначають з урахуванням прожиткового мінімуму, встановленого для осіб, які втратили працездатність. Тому з травня ці пенсії перераховано.

У разі, якщо розмір пенсії особи, обчислений за формулою, наведеною ст. 27 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», не перевищує розмір прожиткового мінімуму, встановленого для осіб, які втратили працездатність, доплату за понаднормовий стаж визначають, ураховуючи розмір пенсії.

Слід зауважити, що перерахунок мінімального розміру пенсії та доплати за понаднормовий стаж стосується лише непрацюючих осіб. Такий перерахунок працюючим пенсіонерам не проводиться (ч. 3 ст. 42 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»).

Окрім того, з 1 травня перераховано мінімальні розміри пенсій по інвалідності учасникам ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та осіб щодо яких встановлено причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою, мінімальні розміри пенсій шахтарям, мінімальні пенсійні виплати інвалідам війни та учасникам бойових дій, підвищення до пенсій ветеранам війни та жертвам нацистських переслідувань, надбавки особам, які мають статус Почесного донора України, надбавки за особливі заслуги перед Україною та надбавки на утриманців відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб».

З 1 травня 2017 року пенсія не зміниться для громадян, у яких в складі пенсійної виплати є індексація та щомісячна державна адресна допомога, передбачена постановою Кабінету Міністрів України № 256 до суми 949 грн.

Перерахунок пенсії проводиться автоматично та не потребує особистого звернення пенсіонера до управління Пенсійного фонду України.

 
 


  РОБОТА З ЛЕГАЛІЗАЦІЇ ЗАЙНЯТОСТІ М БАХМУТ ТА БАХМУТСЬКОГО РАЙОНУ



 

Бахмутське об’єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області

Бахмутське об’єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області є органом фонду, підпорядкованим головному управлінню ПФУ в Донецькій області.

Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27.07.2011 № 803 «Про утворення територіальних органів Пенсійного фонду України»,  постанови  правління Пенсійного фонду України від 01.08.2011 № 21-2 «Про заходи щодо припинення діяльності деяких управлінь Пенсійного фонду України в районах, містах та районах у містах» та наказу головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області від 03.08.2011 № 242 «Про заходи щодо припинення діяльності деяких управлінь Пенсійного фонду України в районах, містах, районах у містах Донецької області» проведено злиття управління Пенсійного фонду України в м. Артемівську  та управління Пенсійного фонду України в Артемівському районі.

Постановою КМУ №454 від 22 липня 2016 року управління перейменовано у Бахмутське об’єднане управління Пенсійного фонду України.

Основними завданнями Фонду є:

-         Реалізація державної політики з питань пенсійного забезпечення;

-         Ведення обліку осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню;

-         Виконання інших завдань, визначених законом.

Юридична адреса: 84500 м. Бахмут Донецької області, вул. Миру, 35 тел./факс (06274) 2-39-89,  код ЄДРПОУ 37868797.

E-mail: r63@dn.pfu.gov.ua

Веб – сайт Пенсійного фонду України  http://www.pfu.gov.ua

Веб  - сайт головного управління ПФУ в Донецькій області 

http://www.donpfu.gov.ua

Веб – портал електронних послуг http://www.portal.pfu.gov.ua

Контактні телефони :

Facebook сторінка управління: https://www.facebook.com/Бахмутське-обєднане-управління-ПФУ-у-Донецькій-області-1917413441813073/

Twitter сторінка управління: https://twitter.com/r6391585100

Приймальня 2-28-96 (вул. Миру 35);

Приймальня 44-58-11 (вул. Першина 24);

Гаряча мобільна телефонна лінія для внутрішньо переміщених осіб з обмеженими фізичними можливостями - (066) 30-204-77, та телефон «гарячої лінії» - (066) 36-016-36.

 

 

Режим роботи управління

 

понеділок - четвер з 8.00 до 17.00 годин,

п’ятниця з 8.00 до 16.00 годин,

перерва з 12.00 до 12.48 годин.

вихідні дні: субота, неділя.

 

Склад управління та стислий перелік функцій.

 

Начальник управління:

Піскун Євгенія Іванівна

Здійснює керівництво управлінням Фонду, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності. Забезпечує виконання управлінням Фонду вимог Конституції та законів України, актів Президента України, актів Кабінету Міністрів України, інших нормативно-правових актів, а також постанов правління та наказів Фонду і головного управління Фонду. У встановленому порядку розглядає справи про адміністративні правопорушення і накладає адміністративні стягнення згідно з законодавством, виносить рішення про застосування фінансових санкцій. Представляє управління Фонду в державних органах, громадських організаціях, без доручення підписує документи від імені управління Фонду.   

 

Перший заступник начальника управління :

Малахова Ольга Лимирівна

Організовує роботу, щодо складання та виконання бюджету управління, прогнозування надходження до бюджету Пенсійного фонду страхових внесків. Забезпечує взаємодію управління з фінансовим управлінням, управлінням державного казначейства, Бахмутською ОДПІ, з управлінням статистики  у м. Бахмут та відділом ДВС.

Виконує обов'язки начальника управління у разі його відсутності або неможливості виконання ним своїх обов'язків.

 

Заступник начальника управління:

Овсянникова Ірина Олегівна

Організовує та контролює роботу з питань призначення та виплати пенсій, допомоги та інших пенсійних виплат всіх категорій громадян.

Організовує роботу в управлінні щодо реалізації заходів, пов’язаних із впровадженням пенсійної реформи. Проводить роботу з організації прийому громадян, розгляду їх звернень, пропозицій, скарг. Представляє управління в державних органах, на підприємствах, в установах, громадських та інших організаціях. Забезпечує та контролює проведення учбових та інформаційно - роз’яснювальних заходів з питань пенсійного законодавства.

Виконує обов'язки начальника управління у разі відсутності його та першого заступника начальника управління.

 

Структурні підрозділи управління.

 

-     Адміністративно – господарський відділ:

Начальник відділу: Завражна Ганна Олексіївна - (06274) 2-28-89;

-     Відділ персоналу та організаційно – інформаційної роботи:

Начальник відділу: Сигналова Наталя Олександрівна - (06274) 2-29-96;

-     Юридичний відділ:

Начальник відділу: Левченко Інна Леонідівна - (06274) 2-26-62;

-     Фінансово – економічний відділ:

Начальник відділу: Тесленко Олександр Миколайович - (06274) 44-60-41;

-     Відділ адміністрування, супроводження інформаційних систем, електронних реєстрів та захисту інформації:

Начальник відділу: Шуліпа Наталя Іванівна - (06274) 44-94-59;

-     Відділ обслуговування громадян:

Заступник начальника відділу: Луць Олена Анатоліївна - (06274) 2-18-84;

-     Відділ з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій №1:

Начальник відділу: Лещенко Тетяна Вікторівна - (06274) 44-91-89;

-     Відділ з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій №2:

Начальник відділу: Калиновська Світлана Іванівна.

 




 

Юридична адреса: 84500 м. Артемівськ  Донецької області, вул. Артема, 35  тел./факс (06274) 2-39-89,  тел. 2-28-96  код ЄДРПОУ 37868797

E-mail: main@r02.pfu.donbass.com 

Веб – сайт Пенсійного фонду України  http: //www.pfu.gov.ua

Веб  - сайт головного управління ПФУ в Донецькій області  http: //www.donpfu.gov.ua

Веб – портал електронних послуг http: //www.portal.pfu.gov.ua


Начальник управління: Піскун Евгенія Иванівна
28.11.1966
р .н.

В органах Пенсійного фонду працює з 1994 року. На посаді начальника управління (відділу)Пенсійного фонду України в місті Артемівську з 16 березня  1998 року.

За сумлінну працю, вагомий внесок у виконання завдань, покладених на органи Пенсійного фонду України, Євгенія Іванівна  в 2012 році  нагороджена відзнакою Пенсійного фонду України нагрудним знаком „ За заслуги” ІІІ ступеня  .

Передумови створення.

У грудні 1990 року, згідно з Постановою Ради Міністрів УРСР та Ради Федерації незалежних профспілок України було утворено Українське республіканське відділення Пенсійного фонду СРСР, від якого веде свою історію Пенсійний фонд України. Пенсійний фонд України входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики з питань пенсійного забезпечення та збору, ведення обліку надходжень від сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.         Розташовано за адресою: 01601 м. Київ вул.. Бастіонна 9  тел. 284-89-33. 

 Управління Пенсійного фонду України в м. Артемівську та Артемівському районі  є органом фонду, підпорядкованим відповідному головному управлінню в Донецькій області, яке розташовано за адресою: 83073 м. Донецьк , вул.. Університетська , 91 тел. 57-76-96  .

            Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27.07.2011 № 803   „ Про утворення територіальних органів Пенсійного фонду України”,  постанови  правління Пенсійного фонду України від 01.08.2011 № 21-2 „ Про заходи щодо припинення діяльності деяких управлінь Пенсійного фонду України в районах, містах та районах у містах” та наказу головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області від 03.08.2011 № 242 „ Про заходи щодо припинення діяльності деяких управлінь Пенсійного фонду України в районах, містах, районах у містах Донецької області” проведено злиття управління Пенсійного фонду України в м. Артемівську  та управління Пенсійного фонду України в Артемівському районі.

            З 01.11.2011 року  управління Пенсійного фонду України в м. Артемівську та Артемівському районі Донецької області приступило до діяльності.

Контактні телефони :

Начальник управління  44-60-44,  приймальня  2-28-96;

Перший заступник начальника управління 44-62-26,   приймальня 44-58-11;

Заступник начальника управління   2-28-24; 

Телефон „Гарячої лінії” Пенсійного фонду України з питань перерахунків і призначення пенсій 0-800-503-753 . Для отримання необхідної інформації з питань пенсійного забезпечення  застрахована особа може зателефонувати в головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області  за номером ( 0622)57-65-66.  

Телефон „Гарячої лінії” управління Пенсійного фонду України в м. Артемівську та Артемівському районі :

з питань перерахунків і призначення пенсій:

( 06274) 2-28-24;

з питань нарахування та сплати єдиного соціального внеску :

 (0627) 44-58-14.

Режим роботи управління:

 початок роботи                                         8.00

 закінчення роботи                                    17.00

 передвихідні та передсвяткові дні          16.00

 перерва для відпочинку та харчування  12.00-12.48

 вихідні дні : субота, неділя

В управлінні ( вул. Артема, 35 кімната 111) установлено кіоск, де пенсіонери та застраховані особи можуть отримати інформацію про розмір пенсії , дату виплати, про розмір заробітної плати, з якої перераховуються страхові внески та інше.

Склад управління та стислий перелік функцій.

Перший заступник начальника управління :      Гудзикевич  Ольга  Лимирівна.

Круг вирішуваних задач:

Організовує роботу щодо складання  та  виконання бюджету управління, прогнозування надходження до бюджету Пенсійного фонду страхових внесків. Забезпечує взаємодію  управління  з фінансовим управлінням,  управлінням державного казначейства, Артемівською ОДПІ, з  управлінням статистики у м. Артемівську та відділом ДВС. Очолює конкурсну комісію. Виконує обов'язки начальника управління у разі його відсутності або неможливості виконання ним своїх обов'язків. Спрямовує та безпосередньо контролює роботу відділу обліку надходження платежів, відділу персоніфікованого обліку, інформаційних систем та мереж, відділу по контрольно – перевірочній роботі за нарахуванням та сплатою платежів.

Заступник начальника управління : Ладик Валентина Іванівна.

Круг вирішуваних задач:

Організовує та контролює роботу з питань призначення та виплати пенсій, допомоги та інших пенсійних виплат,  за правильним і своєчасним призначенням та виплатою пенсій та допомоги. Взаємодіє з підприємством  "Укрпошта" та установами банків, структурними підрозділами управління, Управліннями праці та соціального захисту населення Артемівської міської ради та Артемівської районної державної адміністрації, Об’єднаною Державною Податковою Адміністрацією  м. Артемівська, центром зайнятості, з  управлінням статистики у м. Артемівську.    Представляє управління в державних органах, громадських організаціях, та суді   виконує обов'язки начальника  управління у разі відсутності начальника управління та  першого заступника начальника управління  Спрямовує та безпосередньо контролює роботу відділу з призначення пенсій відділу з виплати пенсій відділу по роботі із зверненнями громадян.

До складу управління входять 11 структурних підрозділів. Структурні підрозділи :  відділ обліку надходження платежів, відділ по контрольно-перевірочній роботі за нарахуванням та сплатою платежів, відділ персоніфікованого обліку, інформаційних систем та мереж  розташовані окремо за адресою: вул. Комсомольська, будинок 24 ( 3 поверх). Відділи з призначення та виплати пенсій , а також інші структурні підрозділи розташовані за адресою : вул.. Артема, 35.

 Інформація про структурні підрозділи управління.

Відділ обліку надходження платежів  очолює Гривко Наталя Олександрівна, контактний телефон: 44-58-09. В відділі  9 працівників.   Основними функціями відділу є:

-       застосування до платників всіх передбачених законодавством фінансових санкцій та адміністративних стягнень до посадових осіб, винних у порушенні законодавства;

-       застосування заходів стягнень сум боргу з платників (формування вимог, їх узгодження з платниками, передача до ВДВС, взаємодія з ВДВС);

-       робота по відшкодуванню сум фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій (ст.13) і наукових пенсій;

-       підготовка документів для направлення позовних заяв до суду;

-       контроль за станом виплати заробітної плати платниками;

-       щомісячне прогнозування надходжень до бюджету ПФУ власних коштів у розрізі джерел;

-       поденне планування очікуваних надходжень власних коштів по управлінню та у розрізі найбільших платників;

-       розрахунок показників бюджету на рік та середньострокову перспективу;

-       розрахунок показників програм економічного і соціального розвитку міста (району); 

-       реалізація прав та виконання обов’язків кредитора у справах про банкрутство;    

-       проведення аналізу стану підприємств, які тривалий час не здійснюють фінансово-господарську діяльність та тривалий час не звітують, відпрацювання переліку таких підприємств;

-       робота по детінізації трудових відносин та легалізації доходів громадян;

-       відпрацювання переліку страхувальників, які нараховують заробітну плату на рівні або менше встановленого законодавством мінімуму;

Відділ персоніфікованого обліку, інформаційних систем та мереж  очолює Шуліпа Наталя Іванівна, контактний телефон 44-94-59. В відділі працюють 13 працівників. Основними функціями відділу є:

-     складання графіків надання страхувальниками річної та щомісячної звітності;

-        прийом звітності від страхувальників, введення звітності до бази даних;

-       опрацювання щоденних виписок установ банків, органів Державного казначейства по надходженню коштів, ведення обліку платежів;

-       формування місячної, квартальної, річної та оперативної звітності;

-       організація перерахування помилково сплачених коштів страхувальників на відповідний рахунок органу ПФУ;

-       відпрацювання змін класів професійного ризику виробництва страхувальників;

-       реєстрація та облік платників єдиного соціального внеску, контроль за веденням державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування;

-       звірення розрахунків усіх платників за всіма платежами;

-       звірення з органами ДПІ;

-       ведення карток особових рахунків платників в базах АРМ ОССВ, АРМ ОССВ2;

-       укладання договорів добровільної участі у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування;

-       робота зі страховими свідоцтвами про загальнообов’язкове державне соціальне страхування;

-       супроводження програмного забезпечення. 

Відділ по контрольно-перевірочній роботі за нарахуванням та сплатою платежів очолює Бондаренко Зінаїда Архипівна. Контактний телефон 44-59-13. В відділі  9 працівників.

Основними функціями відділу є   забезпечення практичної реалізації повноважень при здійсненні державного нагляду та належного контролю :

-       з питань дотримання платниками вимог чинного законодавства щодо правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, інших платежів, контроль за нарахуванням та сплатою яких покладено на Пенсійний фонд України, а також достовірності відомостей, поданих до Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування та також правильність нарахування за період до 01 січня 2011 року  страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, інших платежів;

-       за цільовим використанням коштів ПФУ, призначених для виплати пенсій та грошової допомоги, своєчасності їх виплати відділеннями поштового зв’язку ;

-       правильності та своєчасності зарахування пенсій та грошової допомоги на поточні рахунки одержувачів  та їх повернення установами уповноважених банків;

-       повноти, правильності і своєчасності зарахування  та використання коштів, що підлягають перерахуванню Пенсійним фондом установам ( закладам), де  особи  перебувають на повному державному утриманні.

Відділ з призначення пенсій очолює Лещенко Тетяна Вікторівна. Контактний телефон 44-60-42. В відділі  29 працівників. В управлінні працює кімната  прийому громадян з питань призначення та перерахунку пенсій ( за юридичною адресою вул.. Артема, 35 кімната 111)

Основними функціями відділу є :

-       призначення , перерахунки , продовження, припинення виплати пенсій;

-       контроль за правильністю і своєчасністю винесення рішень та розпоряджень про призначення (перерахування) пенсій чи про відмову у призначенні( перерахуванні) пенсій;

-       консультативна допомога підприємствам, установам, організаціям та громадянам з питань пенсійного законодавства, призначення пенсій;

-       контроль за дотриманням підприємствами, установами, організаціями установленого порядку оформлення документів для призначення пенсій , перевіряє обґрунтованість видачі зазначених документів;

-       підготовка, в разі потреби, рішень про відмову в призначенні пенсії;

-       видає пенсійні посвідчення;

-       оформляє протоколи опитування свідків з питання встановлення страхового стажу;

-       готує запити з питань підтвердження стажу заявника та інших питань;

-       надає на перевірку спеціалістам УПСЗН здійснені перерахунки та справи первинного призначення;

-       надає запити до СПОВ щодо осіб, від яких надійшли заяви про призначення ( перерахунок) пенсій та використовує ці данні при призначенні пенсій ;

-       проводе документальну звірку розбіжностей відомостей про заробіток та стаж з первинних документів заявника на призначення ( перерахунок) пенсій з відомостями по довідках СПОВ;

-       проводе попередню спільну камеральну роботу  з представниками відділу персоніфікації щодо формування пропозицій по конкретних діях за фактами розбіжностей даних, які вимагають додаткові перевірки із залученням застрахованої особи та роботодавців;

-       проводе документальну звірку розбіжностей відомостей про заробіток та стаж з первинних документів заявника на призначення ( перерахунок) пенсій з відомостями по довідках СПОВ;

-       проводе роботу з підготовки документів для встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною;

-       веде облік пенсійних справ, ведення та їх зберігання;

-       передає до відділу виплати пенсій пенсійні справи для відпрацювання;

-       складає звітність з питань пенсійного забезпечення.

Відділ з виплати пенсій очолює Каліновська Світлана Іванівна. Контактний телефон 2-18-84. В відділі працюють 24 працівників. В управлінні працюють кімнати  прийому громадян з питань виплати пенсій ( за юридичною адресою вул. Артема, 35 кімната 101 та кімната 112)

Основними функціями відділу є :

-       консультативна допомога підприємствам, установам, організаціям та громадянам з питань пенсійного законодавства, виплати пенсій;

-       здійснює виплату пенсій в разі призначення, перерахунку, продовження, припинення пенсій згідно з чинним законодавством;

-       готує, в разі потреби, рішення про відмову в виплаті пенсій;

-       веде облік особових рахунків та їх зберігання;

-       готує запити з питань підтвердження факту проживання на території України та з інших питань;

-       надає на перевірку спеціалістам УПСЗН особові рахунки, по яких  здійснено первинне призначення, поховання, утримання;

-       надає запити до СПОВ щодо осіб, на яких надійшли відомості про працевлаштування в межах України та використовує одержані данні;

-       проводе попередню спільну камеральну роботу  з представниками відділу персоніфікації щодо формування пропозицій по конкретних діях за фактами розбіжностей даних, які вимагають додаткові перевірки із залученням застрахованої особи та роботодавців;

-       передає до відділу призначення  пенсій  відпрацьовані пенсійні справи ( з нарахованими до виплати сумами пенсій);

-       складає звітність з питань виплати пенсій.

Відділ по роботі із зверненнями громадян очолює Білошенко Галина Іванівна.. Контактний телефон 44-60-43. В відділі працюють 3 працівника.

Основними функціями відділу є:  надання  консультаційної допомоги та роз’яснення чинного законодавства представникам підприємств, організацій, закладів та громадянам міста та району. Приймає та облікує пропозиції , заяви та скарги громадян з питань пенсійного забезпечення. Розглядає звернення громадян згідно Закону України „ Про звернення громадян”. Прийом громадян проводиться щодня повний робочий день.

Загальний відділ   очолює Остапенко Лариса Миколаївна. Контактний телефон 2-39-89. В відділі працюють 4 державних службовця та технічний персонал.

Основними завданнями відділу є:  організація діловодства в управлінні, контроль за дотриманням норм Інструкції з діловодства В ПФУ спеціалістами управління , господарське забезпечення функціонування управління.

Відділ виконання бюджету, бухгалтерського обліку та контролю за використанням коштів  очолює Тесленко Олександр Миколайович – головний бухгалтер. Контактний телефон 44-60-41. В відділі  5 працівників.

Основними завданнями відділу є: 

- забезпечення своєчасного і в повному обсязі фінансування  та виплати  пенсій, допомоги на поховання та інших виплат та контроль за їх використанням ;

- планування та забезпечення асигнуваннями на утримання апарату управління;

- проведення аналізу використання затверджених асигнувань управління взагалі, а також по окремих кодах.

Юридичний відділ очолює Левченко Інна Леонідівна.. Контактний телефон 2-26-62. В відділі  4 працівника.

Основними завданнями відділу є:

- забезпечує підготовку  та/або участь у підготовці та поданні матеріалів до правоохоронних органів, органів державної податкової служби, державної виконавчої служби; 

- здійснює облік матеріалів, переданих правоохоронним органам, контролює строки їх проходження, готує та вносить керівництву управління пропозиції щодо заходів по прискоренню (покращенню) виконання переданих матеріалів; 

- вживає заходи щодо реалізації в повному обсязі прав управління, як сторони виконавчого провадження, у відповідних справах; 

-  організує претензійно-позовну роботу з усіх напрямків діяльності управління; 

- бере участь у підготовці проектів документів нормативного характеру, господарських договорів (контрактів), розглядає проекти нормативних актів, які надійшли  для погодження,   з питань що належать до компетенції управління, готує проекти письмових висновків чи зауважень до них; 

- бере участь у застосуванні заходів правового впливу у разі невиконання чи неналежного виконання договірних   зобов’язань   , забезпечення захисту майнових прав управління; 

- надає правові висновки виявлених правопорушень під час перевірок, ревізій, інвентаризацій; 

- представляє в установленому законодавством порядку інтереси управління в судах та інших органах під час розгляду правових питань та справ; 

- веде довідково - інформаційну роботу з питань законодавства, здійснює облік актів законодавства і міжнародних договорів України, забезпечує підтримання їх у контрольному стані та зберігання шляхом опрацювання суцільним порядком блоків поновлення інформаційно-пошукової системи «Право»; 

- збирає інформацію про офіційне оприлюднення актів законодавства в друкованих виданнях;  

- проводить роботу з правової пропаганди, ознайомлює посадових осіб з нормативними актами, що стосуються їх діяльності, а також зі змінами в чинному законодавстві; 

- аналізує матеріали, що надійшли від правоохоронних органів, результати  претензійної  та позовної роботи; 

- перевіряє додержання законодавства підрозділами управління ; 

- бере участь у засіданнях та інших нарадах, які проводяться в управлінні у разі розгляду на них питань щодо практики застосування  законодавства;  

- звертається у письмовій формі до перших керівників  підприємств, організацій, установ по виставленим претензіям; 

- вимагає від перших керівників підприємств, організацій, закладів усунення виявлених порушень.

Сектор кадрового забезпечення  очолює Кляхін Федір Павлович.. Контактний телефон 2-28-96. В секторі  2 працівника.

Основними завданнями сектору є:  реалізація державної політики  у сфері державної служби та з питань кадрової роботи, документальне оформлення проходження державної служби та трудових відносин.

Сектор з організаційно-інформаційної роботи   очолює Полянська Ольга Євгенівна. Контактний телефон 2-39-89. В секторі  2 працівника.

Основними завданнями сектору є:  організація роботи з інформаційного супроводження діяльності управління з метою забезпечення відкритості роботи органів Пенсійного фонду.  

Розрахунки підвищень та доплат з 01.12.2013 року

Інформація про веб-портал електронних послуг пенсійного фонду України

Строки призначення (перерахунку) пенсії

Графіки особистих прийомів

Порядок надання адміністративних послуг, роз'яснень та консультацій з питань пенсійного законодавства органами Пенсійного фонду України в Донецькій області, у тому числі громадянам з особливими потребами

Відпустка у зв`язку з вагітністю  та пологам увійде до страхового стажу для призначення пенсій та допомоги

ПОРЯДОК компенсації роботодавцям частини фактичних витрат, пов’язаних із сплатою єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування

Актуальна інформація

 

Новини
22.06.2017
Дорогие юноши и девушки Бахмутского района!
Поздравляю Вас с Днем молодежи! Молодость – прекрасный период в жизни человека, время дерзаний, поисков и открытий. В этот день каждый из нас, забывая о своем возрасте, ощущает свою причастность...
Деталі >
22.06.2017
Уважаемые государственные служащие!
  Поздравляю Вас с профессиональным праздником - Днем государственного служащего!          Государственная служба – это один из важнейших элементов...
Деталі >
20.06.2017
Шановні гості сайту та учасники фотоконкурсу «Мій Бахмутський край»!
      Згідно протоколу № 2 від 20 червня 2017 року засідання організаційного комітету фотоконкурсу «Мій Бахмутський край» на сайті Бахмутського району у розділі «Конкурси» розпочато повторне...
Деталі >
16.06.2017
Медики району святкують своє професійне свято
Професія лікаря здавна вважалась однією із самих поважних та відповідальних, значення якої у житті кожної людини неоціненне. Високий професіоналізм медичного персоналу, оснащення закладів охорони...
Деталі >
14.06.2017
Уважаемые работники и ветераны здравоохранения!
Поздравляю Вас с Днем медицинского работника! Этот праздник – прекрасный повод поблагодарить всех работников системы здравоохранения за колоссальный труд по сбережению самого ценного, что есть...
Деталі >
Фотогалерея