Додати в закладки
 Соціальна сфера
/
Пенсійне забезпечення
Як часто ви звертаєтесь до органів виконавчої влади?

Пенсійне забезпечення

УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ 

В МІСТІ АРТЕМІВСЬКУ ТА АРТЕМІВСЬКОМУ РАЙОНІ  

ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

 


 

11 жовтня 2017 року вступає в дію пенсійна реформа №2148 - VIII.

 

11 жовтня 2017 року вступив в дію Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій». Згідно з цим документом, в 60 років зможуть виходити на пенсію ті, хто за станом на 1 січня 2018 року має 25 років страхового стажу. У 63 роки виходитимуть на пенсію ті, хто за станом на 1 січня 2018 року заробив 15 років страхового стажу, однак менше 25 років. У 65 років на пенсію відправляться ті, хто на 1 січня 2019 року одержав 15 років страхового стажу, однак менше 16 років. При цьому необхідний для виходу на пенсію мінімальний стаж щорічно буде збільшуватися на 12 місяців до досягнення розміру в 35 років в 2028 році.

За документом для визначення права на пенсію за віком до страхового стажу будуть зараховуватися: ведення підприємницької діяльності із застосуванням спрощеної системи оподаткування (з 1 січня 1998 року по 30 червня 2000 включно; з 1 липня 2000 року по 31 грудня 2017 року включно, за умови сплати страхових внесків , незалежно від сплаченого розміру); проходження військової служби до 31 грудня 2017 включно; перебування у відпустці у зв'язку з вагітністю та пологами з 1 січня 2004 року по 30 червня 2013 року включно; перебування у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею шестирічного віку з 1 січня 2004 року до моменту сплати страхових внесків жінками; навчання у вищих навчальних закладах за денною формою навчання на умовах державного замовлення, а також навчання в аспірантурі і докторантурі з 1 січня 2004 року по 31 грудня 2017 року включно.

На перехідний період (три роки) при втраті роботи пропонується призначати державну соціальну допомогу при наявності 15 років страхового стажу в розмірі прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність. Тим особам, які мають 15 років стажу, державну соціальну допомогу призначать при досягненні ними 65 років.

Крім того, з 1 жовтня пенсії будуть перераховані з використанням єдиного показника середньої зарплати, який у 2017 році для розрахунку пенсій становить 3764,4 грн, а також показника вартості одного року страхового стажу, зниженого з 1,35% до 1%.

А ось при призначенні пенсій в 2018 році при вартості року стажу в розмірі 1% буде використовуватися показник середньої зарплати за два останні роки, з 2019 року - показник середньої зарплати за три останні роки.

Також згідно реформи здійснено перегляд розміру та умов призначення мінімальної пенсії за віком. Пенсія в мінімальному розмірі на рівні прожиткового мінімуму буде призначатися особам, які мають страховий стаж в 30 або 35 років для жінок і чоловіків відповідно.

З 1 січня 2018 роки гарантія щодо забезпечення виплати пенсій у мінімальному розмірі на рівні 40% від мінімальної заробітної плати, але не менше, ніж розмір прожиткового мінімуму, буде забезпечуватися особам, які мають страховий стаж 30 або 35 років після досягнення ними 65 років.

Також змінена розрахункова величина шахтарям і зайнятим на підземних роботах особам (не менше 15 років для чоловіків і 7,5 року для жінок) мінімальний розмір пенсії встановлений у розмірі 80%, але не від середньої зарплати шахтаря, як було раніше, а від обчисленої за загальною формулою зарплати.

Крім того, скасовані спеціальні пенсійні режими для державних службовців, науковців, посадовців органів місцевого самоврядування, прокурорів, депутатів і пенсії за вислугою років.

Документом також встановлено, що щорічна (опосередкована) індексація пенсій з 2021 року буде відбуватися шляхом збільшення (перерахунку) середньої зарплати, з якої розрахована пенсія, на 50% зростання середньої зарплати за три попередні роки і на 50% зростання індексу споживчих цін за попередній рік .

У 2019-2020 роках індексація пенсій буде здійснюватися за окремим рішенням Верховної Ради України.

Перерахунок пенсій з 01 жовтня 2017 року проводиться в автоматизованому режимі. Розмір підвищення пенсій розраховують для кожного пенсіонера за документами пенсійної справи. Звертатися додатково до Бахмутського об’єднаного управління Пенсійного фонду не потрібно. Виплату пенсій у жовтні здійснюватимуть за двома відомостями: за основною пенсіонери отримають пенсію у старому розмірі, за додатковою – доплату. Виплату буде завершено до 25 жовтня.

 


 

Я обираю легальну роботу, я обераю легальну зарплату!

 


 
 
Про можливість перегляду телепередачі
«Пенсійна панорама»
 
Бахмутське об’єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області інформує Вас, про можливість перегляду телепередачі «Пенсійна панорама».
Випуск цієї передачі, має тематичний характер та має направленість на відповідну цільову аудиторію.
Означені тематичні випуски уявляють собою стисле викладення нормативно-правової бази та відповіді на найбільш поширені питання серед працюючих та пенсіонерів.
Окремі випуски «Пенсійної панорами» присвячені загальним питанням, таким як: страховий стаж, легалізація трудових відносин та заробітної плати, тощо.
Так,  Про пенсійне реформування йдеться у випуску №19.Черговий етап пенсійного реформування охоплює широке коло питань. Вони торкаються всіх громадян: сучасних пенсіонерів, тих, чий вік наближується до відповідної пенсійної межі та тих, хто тільки-но розпочинає своє професійне життя. Як розраховується страховий стаж? Чи передбачаються зміни в розмірі пенсії? Яким чином передбачається регулювати пенсії по інвалідності та по втраті годувальника? Чи торкнуться зміни стажу в особливих умовах роботи?
Випуск 20 розповідає про пенсійне забезпечення правоохоронців.
Які правові підстави для пенсійного забезпечення працівників органів внутрішніх справ або поліції? Хто саме відноситься до цієї категорії пенсіонерів? Яким чином обраховуються періоди служби в правоохоронних органах, що враховуються до стажу для обчислення вислуги років при визначенні права на пенсію? Який мінімальний та максимальний розміри пенсій? Чи встановлюється додатково до основного розміру пенсії надбавки та підвищення?
Переглянути телепередачу можна за адресою – http://donpfu.gov.ua – Телепередача «Пенсійна панорама».
 
 
 

 
 
Звіт про виконання показників плану доходів і видатків Бахмутського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області за 1 півріччя 2017 року.
 
Доходна частина
 
Затверджено:
Доходна частина плану Бахмутського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області на 2017 рік визначена в сумі 881 046,59 тис.грн. (з урахуванням залишку коштів на початок року та крім коштів по перерозподілу надходжень частини єдиного внеску, розподіленої на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування), вт.ч. на 1 півріччя 2017 року в сумі 425 784,75 тис.грн. з яких:
- власні надходження (без урахування залишку коштів на початок року) - 31 485,77 тис.грн.: власні кошти, кошти з відшкодування пільгових та наукових пенсій, на виплату пенсій іноземним пенсіонерам, тощо; у т.ч. на 1 півріччя 2017 року у сумі 25 535,86 тис.грн.
- кошти Державного бюджету України - 840 442,27 тис.грн.: на виплату пенсій військовослужбовцям, надбавок та підвищень до пенсій, призначених за різними пенсійними програмами; державної соціальної допомоги особам, які не мають право на пенсію, та інвалідам і державної соціальної допомоги на догляд; компенсацію різниці у пенсійному забезпеченні наукових працівників; виплату пенсій, доплат та компенсацій до них, призначених згідно із Законом України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»; пенсій працівникам, які були безпосередньо зайняті повний робочий день на підземних роботах; пенсій працівникам сільськогосподарського виробництва з важкими умовами праці; виплату щомісячної державної адресної допомоги до пенсії інвалідам війни та учасникам бойових дій; компенсацію страхових внесків за деякі категорії застрахованих осіб; покриття дефіциту коштів Пенсійного фонду України для виплати пенсій;у т.ч. на І півріччя 2017 року - 391 130,34 тис.грн.
Виконання показників
За 1 півріччя 2017 року до плану доходів і видатків Бахмутського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області з усіх джерел фінансування надійшло 347 963,41 тис.грн. З урахуванням залишку коштів, який склався на початок року, загальний обсяг доходів становив 348 027,60 тис.грн.. в тому числі:
- власні надходження за звітний період склали 18 189,79 тис.грн., що становить 5,2% загального обсягу надходжень за 1 півріччя 2017 року;
- загальна сума надходжень з Державного бюджету України склала 329 902,00 тис.грн.;
 
Видаткова частина
 
Затверджено:
Видаткова частина на 2017 рік визначена в сумі 1 846 860,34 тис. грн. (на 1 півріччя 2017 року - 826 379,62 тис.грн.), у тому числі витрати, які згідно із нормами чинного законодавства передбачено проводити за рахунок:
- власних надходжень - 1 575 791,27 тис.грн.( у т.ч. на 1 півріччя - 710 374,93 тис.грн.;
- коштів Державного бюджету України на фінансове забезпечення виплати пенсій, надбавок та підвищень до пенсій, призначених за пенсійними програмами - 271 069,07 тис.грн. (у т.ч. на 1 півріччя -116 004,69 тис.грн.)
Виконання показників
За рахунок коштів, одержаних управлінням у звітному періоді, проведено видатки на загальну суму 700 562,17 тис.грн.
В загальній сумі видатків витрати на виплату пенсій та видатки, пов'язані із виконанням Фондом своїх функцій, що передбачено проводити за рахунок власних коштів, складають 598 818,78 тис.грн. або 85,48% від загальної суми видатків.
Видатки за рахунок коштів Державного бюджету України становили 101 743,39 тис.грн. або 14,52% від загальної суми видатків.
Протягом 1 півріччя 2017 року Бахмутським об'єднаним управлінням Пенсійного фонду України Донецької області в повному обсязі забезпечено виконання обов’язків щодо виплати пенсій та грошової допомоги у встановлений законодавством термін.
                                                                                                        
 

 

 

 

Бахмутське ОУ ПФУ Донецької області інформує, що наказом Міністерства соціальної політики України від 10.05.2017 року №750 затверджено Порядок видачі довідок про заробітну плату для призначення пенсій, окремим категоріям осіб у разі ліквідації державних органів, у яких особи працювали, а також перейменування (відсутності) їхніх посад (далі- Порядок), який набрав чинності 21.07.2017 (з дня опублікування).

 

Порядком врегульовано питання видачі Міністерством соціальної політики України та органами праці та соціального захисту населення довідок про заробітну плату для призначення пенсії відповідно до Закону України від 10.12.2015 №889-VIII«Про державну службу» (далі – Закон №889) за формами, затвердженими постановою правління Пенсійного фонду України від 17.01.2017 №1-3. Зазначені довідки видаються, зокрема особам, у яких останнє місце роботи на посаді державної служби було в органі, який на час призначення особі пенсії відсутній.

 
 
Бахмутське ОУ ПФУ Донецької області інформує Вас, про можливість перегляду телепередачі «Пенсійна панорама».
Випуск цієї передачі, має тематичний характер та має направленість на відповідну цільову аудиторію. Тематичні випуски передачі уявляють собою стисле викладення нормативно-правової бази та відповіді на найбільш поширені питання серед працюючих та пенсіонерів.
Окремі випуски «Пенсійної панорами» присвячені загальним питанням, таким як: страховий стаж, легалізація трудових відносин та заробітної плати, тощо.
Так Випуск 18 інформує Вас про вихід в ефір телепередачі "Пенсійна панорама" на тему "Про веб-портал Пенсійного фонду України".
Детально у програмі:
Чи обов’язково з метою вирішення пенсійних питань відвідувати Пенсійний фонд? Чи існує можливість зробити це у більш зручний спосіб? Хто може користуватись послугами веб-порталу? Яким чином відбувається реєстрація користувача?
Переглянути телепередачу можна за адресою – http://donpfu.gov.ua – Телепередача «Пенсійна панорама».

 

Або наyoutube каналіза посиланням - https://www.youtube.com/watch?v=9a5sV_hkzDs&feature=youtu.be.  

 


 

 
ЛЕГАЛІЗАЦІЯ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ – ОСНОВА СТАБІЛЬНОГО МАЙБУТНЬОГО
 
На даний час виплата заробітної плати в «конверті» та нелегальна робота стали, є жаль, нормою життя. Виплати у «конвертах» стали одною із складових тіньової економіки. Недоліки тіньової заробітної плати, як і тіньової зайнятості не тільки в тому, що бюджет недоотримає кошти, використання найманої праці без оформлення трудових відносин містить в собі багато негативних моментів, і перш за все це втрата страхового стажу для призначення пенсії.
Сьогодні працівники не бачать проблем в отриманні «тіньової» заробітної плати, так як до кишені надходять «чисті доходи». Надаючи згоду працювати на таких умовах, робітники самі позбавляють себе соціальних гарантій.
Здебільшого проблемним питанням щодо легалізації заробітної плати виникає у суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб, тобто підприємець, частково приховуючи виручку від реалізації товарів, робіт, послуг, виплачує доходи найманим працівникам, які не обліковані в бухгалтерських документах.
Тому хотілося б звернутися до осіб, які мають намір працевлаштуватися або вже працевлаштовані у приватних підприємців. Вимагайте від них укладання з вами трудової угоди! І навіть, коли вам надали таку трудову угоду, запитайте чи перераховують за вас єдиний соціальний внесок. Також згідно п.4 ст. 16 ЗУ «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» № 1058-IV  від 09.07.2003 р.  наймані працівники можуть самі звернутися до управління Пенсійного фонду або зареєструватись на веб-порталі та отримати інформацію стосовно нарахованої заробітної плати та відрахувань до Пенсійного фонду.
Громадяни, які працюють без укладання трудового договору, позбавляють себе лікарняного, допомоги у разі отримання травми на виробництві, трудового стажу, пенсії, втрачають оплачувану відпустку.
Звертаємо увагу і самих роботодавців, якщо у вас працюють наймані працівники і з ними укладено трудові угоди, то звітуйте вчасно до відповідних органів.
Відповідно до діючого пенсійного законодавства встановлена пряма залежність розмірів пенсій від страхового стажу та заробітку, з якого фактично сплачені страхові внески до Пенсійного фонду. Тобто у страховий стаж при виході на пенсію враховуються тільки ті періоди, у яких відбувалось нарахування та за які повністю сплачені страхові внески із заробітної плати у сумі не меншій мінімального страхового внеску. Нагадуємо, що згідно проекту ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» з 2018 року пропонує встановити право на пенсію за умови наявності 25 років страхового стажу, а з 2028 року 35 років страхового стажу.
Бахмутським об’єднаним управліннями Пенсійного фонду України Донецької області постійно проводиться робота щодо захисту прав застрахованих осіб, сумісно проводиться взаємодію та обміну інформацією з органами Державної фіскальної служби України та іншими органами з питання детінізації доходів та відносин у сфері зайнятості населення.
Так, станом на 01.08.2017 кількість суб`єктів господарювання, які виплачують заробітну плату найманим працівникам менше мінімальної становить 266 (юридичних – 189, фізичних осіб – підприємців – 77) кількість застрахованих осіб 1805 та 120 відповідно.
З початку року на комісіях з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення проведено роботу з 140 суб`єктами господарювання стосовно виплати заробітної плати найманим працівникам на рівні або менше мінімальної.
В результаті проведених заходів за 7 місяців 2017 року  в бюджет додатково мобілізовано єдиного соціального внеску на суму 679,5 тис. гривень.

 

Слід пам’ятати, що офіційне оформлення працевлаштування є гарантією соціального захисту працівника, кадрової стабільності та налагодженої роботи усіх учасників трудового процесу. Водночас, для роботодавця – це і позитивний імідж та репутація надійного партнера, що є запорукою процвітання бізнесу та примноження прибутків. 

 


 СПЛАЧЕНІ СТРАХОВІ ВНЕСКИ – ЦЕ ГІДНА ПЕНСІЯ В МАЙБУТНЬОМУ

 
Конституцією України визначено, що кожен громадянин має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням гарантований соціальний захист громадян за рахунок страхових внесків.
Найчастіше при працевлаштуванні багато претендентів, втомлені від тривалого пошуку роботи, погоджуються на абсолютно будь-які умови, що пропонуються роботодавцями, аби отримати заповітне робоче місце. При цьому, абсолютно не звертаючи уваги на той факт, що ними не були підписані необхідні документи, і всі домовленості з роботодавцем проходять в усній формі.
Ні для кого не секрет, що деякі роботодавці навмисно нехтують правилами офіційного оформлення працівників. Найчастіше такі порушення фіксуються в сфері торгівлі, у сфері надання послуг населенню, охоронними організаціям і будівельними компаніями.
Але існують і переваги використання легальної праці і для роботодавців:
-офіційно працевлаштовані працівники – це згуртований, злагоджений колектив із постійних, надійних, творчих та ініціативних особистостей, в якому всі працюючі спрямовуватимуть свої зусилля на покращення кінцевого результату роботи і збільшення прибутків;
-гарантія матеріальної відповідальності працівника, праця якого передбачає обслуговування грошових, товарно-матеріальних цінностей та ін.;
-трудова дисципліна;
-можливість у судовому порядку відстоювати свої порушені права та законні інтереси;
-можливість скористатися механізмом відшкодування державою витрат роботодавця по сплаті єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за кожного офіційно працевлаштованого працівника.
Офіційне оформлення працевлаштування є, в першу чергу, гарантією соціального захисту найманих працівників, кадрової стабільності та налагодженої роботи усіх учасників трудового процесу з метою досягнення позитивного результату. Водночас, для роботодавця - це і позитивний імідж та репутація надійного партнера, що є запорукою процвітання бізнесу та примноження прибутків. 
Працівникам, яким пропонують роботу без укладання трудового договору з оплатою праці «у конверті», перш, ніж погодитися на дану пропозицію, варто зважати на переваги офіційного працевлаштування, серед яких:
-       сплачені із заробітної плати страхові внески – це гідна пенсія в майбутньому, страхові виплати в зв’язку з тимчасовою непрацездатністю (оплата лікарняних листів, відпустки по вагітності та пологах), у зв’язку з настанням нещасного випадку на виробництві, у зв’язку з настанням безробіття;
-       можливість реалізувати свої здібності в продуктивній та творчій праці, проявити себе, закріпити за собою позитивну репутацію, а також мотивація до удосконалення навиків та перспектива кар’єрного зросту;
-       гарантії з боку роботодавця по дотриманню норм трудового законодавства: встановлення тривалості робочого часу, надання оплачуваної відпустки, створення належних умов праці на робочому місці, вирішення питань охорони праці і т.д.;
-       можливість захисту законом прав та інтересів працівників та розгляду трудових спорів, що виникають між працівником та роботодавцем, у судовому порядку.

 ВИДИ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ, ЯКІ МОЖНА ОТРИМАТИ НА ВЕБ - ПОРТАЛІ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

 
Веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально та працює з дотриманням вимог до захисту інформації. Щоб сторонні особи не змогли скористатися вашими даними, інформація надходитиме у такому вигляді, що за нею буде неможливо ідентифікувати особу, її неможливо скопіювати чи роздрукувати. Це теж зроблено з метою захисту персональних даних.
Такий спосіб отримання інформації є безумовно зручнішим, ніж особистий візит до Пенсійного фонду чи телефонний дзвінок (адже по телефону вам не нададуть конфіденційну інформацію)
Всі послуги, надані веб-порталом, абсолютно безкоштовні.
На веб - порталі за адресою portal.pfu.gov.ua, без реєстрації, можна отримати довідкову інформацію. Для громадян розміщені зразки заяв, бланків, інших необхідних документів для призначення або перерахунку пенсій, які дають можливість роздруківки або заповнення їх в електронному вигляді.
Якщо ж зареєструватися на Веб - порталі, то кожен зареєстрований користувач матиме можливість вільного доступу до своєї персональній обліковій картці з відомостями, які накопичуються з 1 липня 2000 року по заробітній платі (доході). Застраховані особи можуть отримувати щомісяця на свою електронну адресу виписку із системи персоніфікованого обліку. У виписці вказується перелік страхувальників, які подавали щодо них відомості в систему персоніфікації, сума заробітку, кількість днів для стажу і інші дані. За допомогою цих даних працівники можуть легко контролювати, як роботодавці платять за них єдиний внесок і, в разі необхідності, звернутися до них з претензіями, щоб уникнути втрати страхового стажу. Пенсіонерам надана можливість отримання відомостей з власної справи із зазначенням: суми призначеної пенсії з урахуванням надбавок, підвищень, індексації та інших доплат до пенсії, назви закону, згідно якого призначено пенсію.
Щоб стати користувачем електронних сервісів Веб-порталу та мати можливість в будь-який час отримувати потрібну інформацію, слід перш за все потурбуватися про те, щоб були витримані всі норми чинного законодавства про захист інформації. З цією метою необхідно звернутися із заявою на доступ до Веб - порталу в територіальний орган Пенсійного фонду України за місцем реєстрації громадянина, фізичної особи - підприємця, само зайнятої особи або юридичної особи.
При заповненні заяви вказуються:
* Громадянами:
- прізвище ім'я по батькові;
- ідентифікаційний податковий номер або серія та номер паспорта для осіб, які з релігійних переконань відмовилися від ідентифікаційного номера;
- дата державної реєстрації відповідно до виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (тільки для підприємців).
* Страхувальниками (підприємств, установ і організацій:
 - повне найменування юридичної особи (страхувальника);
- дату державної реєстрації відповідно до виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;
- Код ЄДРПОУ.
Після реєстрації заяви співробітником Пенсійного фонду видається реєстраційний номер, який використовується при особистій реєстрації на сайті Веб - порталу.
Хотілося звернути увагу, що при реєстрації на Веб-порталі громадянином самостійно визначається логін і пароль входу в систему, які є захистом від несанкціонованого доступу іншими користувачами. Це слід пам'ятати і не передавати їх стороннім людям.
Переваги, які несе в собі функціонування Веб-порталу, полягають в тому, що не виходячи з дому, використовуючи можливості мережі Internet кожний громадянин може записатися на прийом у зручний для нього час і до заданої керівнику; відслідковувати стан свого облікового персональної картки, а пенсіонер ознайомиться з розміром і складовими пенсії.
Для того, щоб самостійно розібратися в особливостях функціонування Веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, можна звернутися на його сторінку в мережі Internet http://portal.pfu.gov.ua.
 


ПРОБЛЕМА «ТІНЬОВОЇ» ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ
 
В даний час легалізація тіньової зайнятості та прихованих форм оплати праці, підвищення рівня заробітної плати та створення умов для своєчасної її виплати залишається одним з основних завдань у сфері соціально-трудових відносин.
Проблема «тіньової» заробітної плати - одна з актуальних і гострих по всій країні. Під тіньовою заробітною платою розуміється виплата працівникам, які не враховується при оподаткуванні, - це заробітна плата, яка видається в «конвертах» або промисловими та продовольчими товарами. Значне число організацій малого і середнього бізнесу, не бажаючи сплачувати податки з фонду оплати праці в повному обсязі, більшу її частину, виплачують, не відображаючи в бухгалтерських документах, або виплачують повністю в конвертах, тобто для таких працівників в майбутньому можливі складності у нарахуванні пенсії, або нарахування мінімального її рівня.
Приховування сум реально виплачуваної заробітної плати, заниження роботодавцями суми страхових внесків, що перераховуються до Пенсійного фонду, веде до порушення конституційних прав громадян на отримання трудових пенсій в повному обсязі. «Тіньова» заробітна плата не забезпечує соціальної захищеності найманих працівників. Поширеною є проблема, коли роботодавці використовують працю найманих працівників без оформлення трудових договорів, тим самим роботодавець позбавляє своїх співробітників заслуженого пенсійного забезпечення. А самі громадяни, погоджуючись з такою формою розрахунків за працю, позбавляють себе, в свою чергу, можливості оплати лікарняних листів та інших видів виплат і в перспективі можуть розраховувати тільки на мінімальні пенсії, тому що при нарахуванні будь-яких виплат враховуються тільки офіційні дані, представлені роботодавцями.
Зокрема, у такого працівника не йде трудовий стаж, у тому числі пільговий трудовий стаж, який необхідний для ряду категорій працівників для дострокового отримання трудової пенсії по старості.
Працівник також не захищений від травматизму і професійних захворювань, тому що він виключається зі сфери дії Закону «Про обов'язкове соціальне страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань». Він позбавляється гарантованого мінімального розміру оплати праці: роботодавець може платити стільки, скільки він захоче, або не платити зовсім, тобто немає ніяких гарантій не тільки у майбутньому, а й у сьогоднішньому дні.

 

Отже, не офіційне працевлаштування – проблема не тільки держави, але і самих працівників. Про майбутнє треба думати все сьогодні.


Пам`ятка користувача  веб-порталу Пенсійного фонду України.
 
Застрахована особа (працівник), яка зареєстрована на порталі, може отримувати щомісяця на свою електронну скриньку дані з системи персоніфікованого обліку,де вказано, які суми заробітної плати були нараховані, скільки днів для стажу зараховано в результаті сплати тощо. Також вказується спеціальний стаж (за його наявності). Все це дає можливість контролювати свого роботодавця.
Пенсіонери  мають змогу, не виходячи з дому, отримати такі відомості з власної пенсійної справи
- вид пенсії;
- сума призначеної пенсії, з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії,
- дата закінчення виплати пенсії (для пенсій, призначених на певний строк).
Також веб-портал дозволяє:
- подати запит для підготовки різних довідок у паперовому вигляді, що видаються Пенсійним фондом, і потім лише з’явитись для отримання готової довідки – вам буде повідомлено час і місце, куди потрібно прийти;
- записатись на прийом до керівництва чи відповідальної особи і отримати відповідь з уточненням місця, дати та часу прийому;
- відправити скаргу до управління, на яку обов’язково прийде відповідь, адже кожне звернення фіксується електронною системою і перебуває на контролі.
Веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально та працює з дотриманням вимог до захисту інформації. Щоб сторонні особи не змогли скористатися вашими даними, інформація надходитиме у такому вигляді, що за нею буде неможливо ідентифікувати особу, її неможливо скопіювати чи роздрукувати. Це теж зроблено з метою захисту персональних даних.
Такий спосіб отримання інформації є безумовно зручнішим, ніж особистий візит до Пенсійного фонду чи телефонний дзвінок (адже по телефону вам не нададуть конфіденційну інформацію)
Всі послуги, надані веб-порталом, абсолютно безкоштовні.
Після реєстраціїї Ви отримали розписку про одержання заяви особою або страхувальником, а також (важливо !!!) «реєстраційний код».
Цей код необхідний Вам для реєстрації на Веб-порталі, отже, зберігайте його в таємниці до моменту закінчення реєстрації!
Завершити реєстрацію необхідно зайшовши на Веб-портал Пенсійного фонду в мережі Інтернет (http://portal.pfu.gov.ua) та обравши пункт меню «Реєстрація на порталі».
Заповніть реєстраційну форму. Звертаємо увагу, що логін та пароль бажано вибирати такими, що не містять Ваших справжніх імен та прізвищ.
На введену Вами адресу електронної пошти прийде лист, необхідний для підтвердження реєстрації.
Після підтвердження Ви отримаєте повідомлення Веб-порталу про успішне закінчення реєстрації, після чого на Веб-порталі автоматично формується нова персональна сторінка користувача порталу. З неї і здійснюється доступ до персоніфікованих електронних послуг Пенсійного Фонду.

 

Надалі доступ до електронних послуг  здійснюється після авторизації на Веб-порталі «Вхід».

 



РОБОТАДАВЦЯ ЗРОЗУМІТИ НЕСКЛАДНО, АЛЕ І ЗА СЕБЕ ДУМАТИ ТРЕБА.

 

         Люди часто не знають власних прав, гарантованих трудовим законодавством, а керівники підприємств намагаються витягти максимум вигоди: працівники готові працювати більше заради стабільної і часом не найвищої зарплати і закривають очі на питання прозорості оформлення.

З іншого боку, кількість тих претендентів, які все частіше задаються як питаннями офіційного працевлаштування, так і мінімального соціального пакета, що надається компанією-роботодавцем, помітно збільшилася. Так само як і бажання перших отримати більше правових (в трудовому відношенні) гарантій при, однак, меншому прагненні до самовіддачі.

Сучасні роботодавці рідко дотримуються навіть мінімальних вимог законодавства. Якщо в оголошенні на роботу фірмою зазначено «офіційне працевлаштування та соціальний пакет», то це ще не означає, що здобувач буде оформлений прозоро. Співробітника можуть прийняти на мінімальну зарплату, а решту платити «в конверті». У такому випадку саме з офіційної платні розраховуватимуться відпускні, лікарняні та розмір допомоги по безробіттю - в даному випадку, теж мінімальні.

Повністю офіційне працевлаштування дає кілька серйозних переваг.

-         Щорічна оплачувана відпустка не менше 24 днів на рік. Залежно від  шкідливості праці та інших особливостей, період відпустки може збільшуватися аж до 60 днів;

-         Можливість виходу на лікарняний за рахунок підприємства;

-         Гарантія відшкодування матеріального і морального збитку при виробничих травмах.

Страховий і трудовий стаж. Ці дві величини не одне і те ж, незважаючи на те, що обидві є підставою для отримання пенсії. Біла зарплата з її розрахунку нараховуються допомоги, відпустки, лікарняні, відрядження та інші виплати з боку держави або роботодавця. Набагато частіше підприємство з метою економії оформляє працівників не тільки на мінімальну зарплату, а й на половину ставки. В такому випадку страховий стаж буде зараховуватися теж наполовину, а саме - з 2004 р він є підставою для отримання пенсії. Верхи «оптимізації» витрат на оплату праці є укладення договору підряду з працівниками замість оформлення в штат. В цьому випадку всі питання з боку органів, що перевіряють перекладаються на працівника: він повинен буде самостійно сплатити всі внески.

Роботодавця зрозуміти нескладно для того, щоб заплатити співробітникові навіть мінімальну зарплату, підприємство витрачає третину зверху платні працівника - це не вказуються в розрахунковому листі виплати в пенсійний фонд без урахування утриманих із зарплати співробітника: саме за рахунок цього внеску фінансується нарахування пенсій в Україні.

 

 



 

Перерахунок пенсій з 1 травня 2017 року.

 

Статтею 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» передбачено, що прожитковий мінімум для осіб, які втратили працездатність, з 1 травня становить 1312 грн.

Відтепер для осіб, що втратили працездатність, прожитковий мінімум підвищився з 1247 грн до 1312 грн, у зв’язку з чим органи Пенсійного фонду України провели перерахунок пенсій. Внаслідок проведеного перерахунку зросли розміри виплат, які визначаються з урахуванням прожиткового мінімуму.

Якщо розмір пенсії особи, обчислений з урахуванням наявного в неї страхового стажу та із її заробітку, не досягає мінімального розміру пенсії, який за повний страховий стаж - 20 років (для жінок) і 25 років (для чоловіків) для осіб, яким пенсію призначено до 1 жовтня 2011 та після цієї дати не проводили перерахунку пенсії з урахуванням страхового стажу та заробітку, набутого після призначення пенсії; 30 років (для жінок) та 35 років (для чоловіків) для осіб, яким пенсію призначено після 1 жовтня чи до цієї дати, але після їм було проведено перерахунок пенсії з урахуванням страхового стажу та заробітку, набутого після призначення (попереднього перерахунку) пенсії установлюють на рівні прожиткового мінімуму, визначеного для осіб, які втратили працездатність, пенсію встановлюють на рівні цього прожиткового мінімуму.

У випадках, коли страховий стаж неповний, то розмір пенсії також визначають пропорційно до стажу, враховуючи названий прожитковий мінімум. Якщо особа має більше страхового стажу, до її пенсії встановлюється доплата за понаднормовий стаж. При цьому мінімальний розмір пенсії за віком та доплату за понаднормовий стаж визначають з урахуванням прожиткового мінімуму, встановленого для осіб, які втратили працездатність. Тому з травня ці пенсії перераховано.

У разі, якщо розмір пенсії особи, обчислений за формулою, наведеною ст. 27 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», не перевищує розмір прожиткового мінімуму, встановленого для осіб, які втратили працездатність, доплату за понаднормовий стаж визначають, ураховуючи розмір пенсії.

Слід зауважити, що перерахунок мінімального розміру пенсії та доплати за понаднормовий стаж стосується лише непрацюючих осіб. Такий перерахунок працюючим пенсіонерам не проводиться (ч. 3 ст. 42 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»).

Окрім того, з 1 травня перераховано мінімальні розміри пенсій по інвалідності учасникам ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та осіб щодо яких встановлено причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою, мінімальні розміри пенсій шахтарям, мінімальні пенсійні виплати інвалідам війни та учасникам бойових дій, підвищення до пенсій ветеранам війни та жертвам нацистських переслідувань, надбавки особам, які мають статус Почесного донора України, надбавки за особливі заслуги перед Україною та надбавки на утриманців відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб».

З 1 травня 2017 року пенсія не зміниться для громадян, у яких в складі пенсійної виплати є індексація та щомісячна державна адресна допомога, передбачена постановою Кабінету Міністрів України № 256 до суми 949 грн.

Перерахунок пенсії проводиться автоматично та не потребує особистого звернення пенсіонера до управління Пенсійного фонду України.

 
 


  РОБОТА З ЛЕГАЛІЗАЦІЇ ЗАЙНЯТОСТІ М БАХМУТ ТА БАХМУТСЬКОГО РАЙОНУ



 

Бахмутське об’єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області

Бахмутське об’єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області є органом фонду, підпорядкованим головному управлінню ПФУ в Донецькій області.

Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27.07.2011 № 803 «Про утворення територіальних органів Пенсійного фонду України»,  постанови  правління Пенсійного фонду України від 01.08.2011 № 21-2 «Про заходи щодо припинення діяльності деяких управлінь Пенсійного фонду України в районах, містах та районах у містах» та наказу головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області від 03.08.2011 № 242 «Про заходи щодо припинення діяльності деяких управлінь Пенсійного фонду України в районах, містах, районах у містах Донецької області» проведено злиття управління Пенсійного фонду України в м. Артемівську  та управління Пенсійного фонду України в Артемівському районі.

Постановою КМУ №454 від 22 липня 2016 року управління перейменовано у Бахмутське об’єднане управління Пенсійного фонду України.

Основними завданнями Фонду є:

-         Реалізація державної політики з питань пенсійного забезпечення;

-         Ведення обліку осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню;

-         Виконання інших завдань, визначених законом.

Юридична адреса: 84500 м. Бахмут Донецької області, вул. Миру, 35 тел./факс (06274) 2-39-89,  код ЄДРПОУ 37868797.

E-mail: r63@dn.pfu.gov.ua

Веб – сайт Пенсійного фонду України  http://www.pfu.gov.ua

Веб  - сайт головного управління ПФУ в Донецькій області 

http://www.donpfu.gov.ua

Веб – портал електронних послуг http://www.portal.pfu.gov.ua

Контактні телефони :

Facebook сторінка управління: https://www.facebook.com/Бахмутське-обєднане-управління-ПФУ-у-Донецькій-області-1917413441813073/

Twitter сторінка управління: https://twitter.com/r6391585100

Приймальня 2-28-96 (вул. Миру 35);

Приймальня 44-58-11 (вул. Першина 24);

Гаряча мобільна телефонна лінія для внутрішньо переміщених осіб з обмеженими фізичними можливостями - (066) 30-204-77, та телефон «гарячої лінії» - (066) 36-016-36.

 

 

Режим роботи управління

 

понеділок - четвер з 8.00 до 17.00 годин,

п’ятниця з 8.00 до 16.00 годин,

перерва з 12.00 до 12.48 годин.

вихідні дні: субота, неділя.

 

Склад управління та стислий перелік функцій.

 

Начальник управління:

Піскун Євгенія Іванівна

Здійснює керівництво управлінням Фонду, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності. Забезпечує виконання управлінням Фонду вимог Конституції та законів України, актів Президента України, актів Кабінету Міністрів України, інших нормативно-правових актів, а також постанов правління та наказів Фонду і головного управління Фонду. У встановленому порядку розглядає справи про адміністративні правопорушення і накладає адміністративні стягнення згідно з законодавством, виносить рішення про застосування фінансових санкцій. Представляє управління Фонду в державних органах, громадських організаціях, без доручення підписує документи від імені управління Фонду.   

 

Перший заступник начальника управління :

Малахова Ольга Лимирівна

Організовує роботу, щодо складання та виконання бюджету управління, прогнозування надходження до бюджету Пенсійного фонду страхових внесків. Забезпечує взаємодію управління з фінансовим управлінням, управлінням державного казначейства, Бахмутською ОДПІ, з управлінням статистики  у м. Бахмут та відділом ДВС.

Виконує обов'язки начальника управління у разі його відсутності або неможливості виконання ним своїх обов'язків.

 

Заступник начальника управління:

Овсянникова Ірина Олегівна

Організовує та контролює роботу з питань призначення та виплати пенсій, допомоги та інших пенсійних виплат всіх категорій громадян.

Організовує роботу в управлінні щодо реалізації заходів, пов’язаних із впровадженням пенсійної реформи. Проводить роботу з організації прийому громадян, розгляду їх звернень, пропозицій, скарг. Представляє управління в державних органах, на підприємствах, в установах, громадських та інших організаціях. Забезпечує та контролює проведення учбових та інформаційно - роз’яснювальних заходів з питань пенсійного законодавства.

Виконує обов'язки начальника управління у разі відсутності його та першого заступника начальника управління.

 

Структурні підрозділи управління.

 

-     Адміністративно – господарський відділ:

Начальник відділу: Завражна Ганна Олексіївна - (06274) 2-28-89;

-     Відділ персоналу та організаційно – інформаційної роботи:

Начальник відділу: Сигналова Наталя Олександрівна - (06274) 2-29-96;

-     Юридичний відділ:

Начальник відділу: Левченко Інна Леонідівна - (06274) 2-26-62;

-     Фінансово – економічний відділ:

Начальник відділу: Тесленко Олександр Миколайович - (06274) 44-60-41;

-     Відділ адміністрування, супроводження інформаційних систем, електронних реєстрів та захисту інформації:

Начальник відділу: Шуліпа Наталя Іванівна - (06274) 44-94-59;

-     Відділ обслуговування громадян:

Заступник начальника відділу: Луць Олена Анатоліївна - (06274) 2-18-84;

-     Відділ з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій №1:

Начальник відділу: Лещенко Тетяна Вікторівна - (06274) 44-91-89;

-     Відділ з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій №2:

Начальник відділу: Калиновська Світлана Іванівна.

 




 

Юридична адреса: 84500 м. Артемівськ  Донецької області, вул. Артема, 35  тел./факс (06274) 2-39-89,  тел. 2-28-96  код ЄДРПОУ 37868797

E-mail: main@r02.pfu.donbass.com 

Веб – сайт Пенсійного фонду України  http: //www.pfu.gov.ua

Веб  - сайт головного управління ПФУ в Донецькій області  http: //www.donpfu.gov.ua

Веб – портал електронних послуг http: //www.portal.pfu.gov.ua


Начальник управління: Піскун Евгенія Иванівна
28.11.1966
р .н.

В органах Пенсійного фонду працює з 1994 року. На посаді начальника управління (відділу)Пенсійного фонду України в місті Артемівську з 16 березня  1998 року.

За сумлінну працю, вагомий внесок у виконання завдань, покладених на органи Пенсійного фонду України, Євгенія Іванівна  в 2012 році  нагороджена відзнакою Пенсійного фонду України нагрудним знаком „ За заслуги” ІІІ ступеня  .

Передумови створення.

У грудні 1990 року, згідно з Постановою Ради Міністрів УРСР та Ради Федерації незалежних профспілок України було утворено Українське республіканське відділення Пенсійного фонду СРСР, від якого веде свою історію Пенсійний фонд України. Пенсійний фонд України входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики з питань пенсійного забезпечення та збору, ведення обліку надходжень від сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.         Розташовано за адресою: 01601 м. Київ вул.. Бастіонна 9  тел. 284-89-33. 

 Управління Пенсійного фонду України в м. Артемівську та Артемівському районі  є органом фонду, підпорядкованим відповідному головному управлінню в Донецькій області, яке розташовано за адресою: 83073 м. Донецьк , вул.. Університетська , 91 тел. 57-76-96  .

            Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27.07.2011 № 803   „ Про утворення територіальних органів Пенсійного фонду України”,  постанови  правління Пенсійного фонду України від 01.08.2011 № 21-2 „ Про заходи щодо припинення діяльності деяких управлінь Пенсійного фонду України в районах, містах та районах у містах” та наказу головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області від 03.08.2011 № 242 „ Про заходи щодо припинення діяльності деяких управлінь Пенсійного фонду України в районах, містах, районах у містах Донецької області” проведено злиття управління Пенсійного фонду України в м. Артемівську  та управління Пенсійного фонду України в Артемівському районі.

            З 01.11.2011 року  управління Пенсійного фонду України в м. Артемівську та Артемівському районі Донецької області приступило до діяльності.

Контактні телефони :

Начальник управління  44-60-44,  приймальня  2-28-96;

Перший заступник начальника управління 44-62-26,   приймальня 44-58-11;

Заступник начальника управління   2-28-24; 

Телефон „Гарячої лінії” Пенсійного фонду України з питань перерахунків і призначення пенсій 0-800-503-753 . Для отримання необхідної інформації з питань пенсійного забезпечення  застрахована особа може зателефонувати в головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області  за номером ( 0622)57-65-66.  

Телефон „Гарячої лінії” управління Пенсійного фонду України в м. Артемівську та Артемівському районі :

з питань перерахунків і призначення пенсій:

( 06274) 2-28-24;

з питань нарахування та сплати єдиного соціального внеску :

 (0627) 44-58-14.

Режим роботи управління:

 початок роботи                                         8.00

 закінчення роботи                                    17.00

 передвихідні та передсвяткові дні          16.00

 перерва для відпочинку та харчування  12.00-12.48

 вихідні дні : субота, неділя

В управлінні ( вул. Артема, 35 кімната 111) установлено кіоск, де пенсіонери та застраховані особи можуть отримати інформацію про розмір пенсії , дату виплати, про розмір заробітної плати, з якої перераховуються страхові внески та інше.

Склад управління та стислий перелік функцій.

Перший заступник начальника управління :      Гудзикевич  Ольга  Лимирівна.

Круг вирішуваних задач:

Організовує роботу щодо складання  та  виконання бюджету управління, прогнозування надходження до бюджету Пенсійного фонду страхових внесків. Забезпечує взаємодію  управління  з фінансовим управлінням,  управлінням державного казначейства, Артемівською ОДПІ, з  управлінням статистики у м. Артемівську та відділом ДВС. Очолює конкурсну комісію. Виконує обов'язки начальника управління у разі його відсутності або неможливості виконання ним своїх обов'язків. Спрямовує та безпосередньо контролює роботу відділу обліку надходження платежів, відділу персоніфікованого обліку, інформаційних систем та мереж, відділу по контрольно – перевірочній роботі за нарахуванням та сплатою платежів.

Заступник начальника управління : Ладик Валентина Іванівна.

Круг вирішуваних задач:

Організовує та контролює роботу з питань призначення та виплати пенсій, допомоги та інших пенсійних виплат,  за правильним і своєчасним призначенням та виплатою пенсій та допомоги. Взаємодіє з підприємством  "Укрпошта" та установами банків, структурними підрозділами управління, Управліннями праці та соціального захисту населення Артемівської міської ради та Артемівської районної державної адміністрації, Об’єднаною Державною Податковою Адміністрацією  м. Артемівська, центром зайнятості, з  управлінням статистики у м. Артемівську.    Представляє управління в державних органах, громадських організаціях, та суді   виконує обов'язки начальника  управління у разі відсутності начальника управління та  першого заступника начальника управління  Спрямовує та безпосередньо контролює роботу відділу з призначення пенсій відділу з виплати пенсій відділу по роботі із зверненнями громадян.

До складу управління входять 11 структурних підрозділів. Структурні підрозділи :  відділ обліку надходження платежів, відділ по контрольно-перевірочній роботі за нарахуванням та сплатою платежів, відділ персоніфікованого обліку, інформаційних систем та мереж  розташовані окремо за адресою: вул. Комсомольська, будинок 24 ( 3 поверх). Відділи з призначення та виплати пенсій , а також інші структурні підрозділи розташовані за адресою : вул.. Артема, 35.

 Інформація про структурні підрозділи управління.

Відділ обліку надходження платежів  очолює Гривко Наталя Олександрівна, контактний телефон: 44-58-09. В відділі  9 працівників.   Основними функціями відділу є:

-       застосування до платників всіх передбачених законодавством фінансових санкцій та адміністративних стягнень до посадових осіб, винних у порушенні законодавства;

-       застосування заходів стягнень сум боргу з платників (формування вимог, їх узгодження з платниками, передача до ВДВС, взаємодія з ВДВС);

-       робота по відшкодуванню сум фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій (ст.13) і наукових пенсій;

-       підготовка документів для направлення позовних заяв до суду;

-       контроль за станом виплати заробітної плати платниками;

-       щомісячне прогнозування надходжень до бюджету ПФУ власних коштів у розрізі джерел;

-       поденне планування очікуваних надходжень власних коштів по управлінню та у розрізі найбільших платників;

-       розрахунок показників бюджету на рік та середньострокову перспективу;

-       розрахунок показників програм економічного і соціального розвитку міста (району); 

-       реалізація прав та виконання обов’язків кредитора у справах про банкрутство;    

-       проведення аналізу стану підприємств, які тривалий час не здійснюють фінансово-господарську діяльність та тривалий час не звітують, відпрацювання переліку таких підприємств;

-       робота по детінізації трудових відносин та легалізації доходів громадян;

-       відпрацювання переліку страхувальників, які нараховують заробітну плату на рівні або менше встановленого законодавством мінімуму;

Відділ персоніфікованого обліку, інформаційних систем та мереж  очолює Шуліпа Наталя Іванівна, контактний телефон 44-94-59. В відділі працюють 13 працівників. Основними функціями відділу є:

-     складання графіків надання страхувальниками річної та щомісячної звітності;

-        прийом звітності від страхувальників, введення звітності до бази даних;

-       опрацювання щоденних виписок установ банків, органів Державного казначейства по надходженню коштів, ведення обліку платежів;

-       формування місячної, квартальної, річної та оперативної звітності;

-       організація перерахування помилково сплачених коштів страхувальників на відповідний рахунок органу ПФУ;

-       відпрацювання змін класів професійного ризику виробництва страхувальників;

-       реєстрація та облік платників єдиного соціального внеску, контроль за веденням державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування;

-       звірення розрахунків усіх платників за всіма платежами;

-       звірення з органами ДПІ;

-       ведення карток особових рахунків платників в базах АРМ ОССВ, АРМ ОССВ2;

-       укладання договорів добровільної участі у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування;

-       робота зі страховими свідоцтвами про загальнообов’язкове державне соціальне страхування;

-       супроводження програмного забезпечення. 

Відділ по контрольно-перевірочній роботі за нарахуванням та сплатою платежів очолює Бондаренко Зінаїда Архипівна. Контактний телефон 44-59-13. В відділі  9 працівників.

Основними функціями відділу є   забезпечення практичної реалізації повноважень при здійсненні державного нагляду та належного контролю :

-       з питань дотримання платниками вимог чинного законодавства щодо правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, інших платежів, контроль за нарахуванням та сплатою яких покладено на Пенсійний фонд України, а також достовірності відомостей, поданих до Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування та також правильність нарахування за період до 01 січня 2011 року  страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, інших платежів;

-       за цільовим використанням коштів ПФУ, призначених для виплати пенсій та грошової допомоги, своєчасності їх виплати відділеннями поштового зв’язку ;

-       правильності та своєчасності зарахування пенсій та грошової допомоги на поточні рахунки одержувачів  та їх повернення установами уповноважених банків;

-       повноти, правильності і своєчасності зарахування  та використання коштів, що підлягають перерахуванню Пенсійним фондом установам ( закладам), де  особи  перебувають на повному державному утриманні.

Відділ з призначення пенсій очолює Лещенко Тетяна Вікторівна. Контактний телефон 44-60-42. В відділі  29 працівників. В управлінні працює кімната  прийому громадян з питань призначення та перерахунку пенсій ( за юридичною адресою вул.. Артема, 35 кімната 111)

Основними функціями відділу є :

-       призначення , перерахунки , продовження, припинення виплати пенсій;

-       контроль за правильністю і своєчасністю винесення рішень та розпоряджень про призначення (перерахування) пенсій чи про відмову у призначенні( перерахуванні) пенсій;

-       консультативна допомога підприємствам, установам, організаціям та громадянам з питань пенсійного законодавства, призначення пенсій;

-       контроль за дотриманням підприємствами, установами, організаціями установленого порядку оформлення документів для призначення пенсій , перевіряє обґрунтованість видачі зазначених документів;

-       підготовка, в разі потреби, рішень про відмову в призначенні пенсії;

-       видає пенсійні посвідчення;

-       оформляє протоколи опитування свідків з питання встановлення страхового стажу;

-       готує запити з питань підтвердження стажу заявника та інших питань;

-       надає на перевірку спеціалістам УПСЗН здійснені перерахунки та справи первинного призначення;

-       надає запити до СПОВ щодо осіб, від яких надійшли заяви про призначення ( перерахунок) пенсій та використовує ці данні при призначенні пенсій ;

-       проводе документальну звірку розбіжностей відомостей про заробіток та стаж з первинних документів заявника на призначення ( перерахунок) пенсій з відомостями по довідках СПОВ;

-       проводе попередню спільну камеральну роботу  з представниками відділу персоніфікації щодо формування пропозицій по конкретних діях за фактами розбіжностей даних, які вимагають додаткові перевірки із залученням застрахованої особи та роботодавців;

-       проводе документальну звірку розбіжностей відомостей про заробіток та стаж з первинних документів заявника на призначення ( перерахунок) пенсій з відомостями по довідках СПОВ;

-       проводе роботу з підготовки документів для встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною;

-       веде облік пенсійних справ, ведення та їх зберігання;

-       передає до відділу виплати пенсій пенсійні справи для відпрацювання;

-       складає звітність з питань пенсійного забезпечення.

Відділ з виплати пенсій очолює Каліновська Світлана Іванівна. Контактний телефон 2-18-84. В відділі працюють 24 працівників. В управлінні працюють кімнати  прийому громадян з питань виплати пенсій ( за юридичною адресою вул. Артема, 35 кімната 101 та кімната 112)

Основними функціями відділу є :

-       консультативна допомога підприємствам, установам, організаціям та громадянам з питань пенсійного законодавства, виплати пенсій;

-       здійснює виплату пенсій в разі призначення, перерахунку, продовження, припинення пенсій згідно з чинним законодавством;

-       готує, в разі потреби, рішення про відмову в виплаті пенсій;

-       веде облік особових рахунків та їх зберігання;

-       готує запити з питань підтвердження факту проживання на території України та з інших питань;

-       надає на перевірку спеціалістам УПСЗН особові рахунки, по яких  здійснено первинне призначення, поховання, утримання;

-       надає запити до СПОВ щодо осіб, на яких надійшли відомості про працевлаштування в межах України та використовує одержані данні;

-       проводе попередню спільну камеральну роботу  з представниками відділу персоніфікації щодо формування пропозицій по конкретних діях за фактами розбіжностей даних, які вимагають додаткові перевірки із залученням застрахованої особи та роботодавців;

-       передає до відділу призначення  пенсій  відпрацьовані пенсійні справи ( з нарахованими до виплати сумами пенсій);

-       складає звітність з питань виплати пенсій.

Відділ по роботі із зверненнями громадян очолює Білошенко Галина Іванівна.. Контактний телефон 44-60-43. В відділі працюють 3 працівника.

Основними функціями відділу є:  надання  консультаційної допомоги та роз’яснення чинного законодавства представникам підприємств, організацій, закладів та громадянам міста та району. Приймає та облікує пропозиції , заяви та скарги громадян з питань пенсійного забезпечення. Розглядає звернення громадян згідно Закону України „ Про звернення громадян”. Прийом громадян проводиться щодня повний робочий день.

Загальний відділ   очолює Остапенко Лариса Миколаївна. Контактний телефон 2-39-89. В відділі працюють 4 державних службовця та технічний персонал.

Основними завданнями відділу є:  організація діловодства в управлінні, контроль за дотриманням норм Інструкції з діловодства В ПФУ спеціалістами управління , господарське забезпечення функціонування управління.

Відділ виконання бюджету, бухгалтерського обліку та контролю за використанням коштів  очолює Тесленко Олександр Миколайович – головний бухгалтер. Контактний телефон 44-60-41. В відділі  5 працівників.

Основними завданнями відділу є: 

- забезпечення своєчасного і в повному обсязі фінансування  та виплати  пенсій, допомоги на поховання та інших виплат та контроль за їх використанням ;

- планування та забезпечення асигнуваннями на утримання апарату управління;

- проведення аналізу використання затверджених асигнувань управління взагалі, а також по окремих кодах.

Юридичний відділ очолює Левченко Інна Леонідівна.. Контактний телефон 2-26-62. В відділі  4 працівника.

Основними завданнями відділу є:

- забезпечує підготовку  та/або участь у підготовці та поданні матеріалів до правоохоронних органів, органів державної податкової служби, державної виконавчої служби; 

- здійснює облік матеріалів, переданих правоохоронним органам, контролює строки їх проходження, готує та вносить керівництву управління пропозиції щодо заходів по прискоренню (покращенню) виконання переданих матеріалів; 

- вживає заходи щодо реалізації в повному обсязі прав управління, як сторони виконавчого провадження, у відповідних справах; 

-  організує претензійно-позовну роботу з усіх напрямків діяльності управління; 

- бере участь у підготовці проектів документів нормативного характеру, господарських договорів (контрактів), розглядає проекти нормативних актів, які надійшли  для погодження,   з питань що належать до компетенції управління, готує проекти письмових висновків чи зауважень до них; 

- бере участь у застосуванні заходів правового впливу у разі невиконання чи неналежного виконання договірних   зобов’язань   , забезпечення захисту майнових прав управління; 

- надає правові висновки виявлених правопорушень під час перевірок, ревізій, інвентаризацій; 

- представляє в установленому законодавством порядку інтереси управління в судах та інших органах під час розгляду правових питань та справ; 

- веде довідково - інформаційну роботу з питань законодавства, здійснює облік актів законодавства і міжнародних договорів України, забезпечує підтримання їх у контрольному стані та зберігання шляхом опрацювання суцільним порядком блоків поновлення інформаційно-пошукової системи «Право»; 

- збирає інформацію про офіційне оприлюднення актів законодавства в друкованих виданнях;  

- проводить роботу з правової пропаганди, ознайомлює посадових осіб з нормативними актами, що стосуються їх діяльності, а також зі змінами в чинному законодавстві; 

- аналізує матеріали, що надійшли від правоохоронних органів, результати  претензійної  та позовної роботи; 

- перевіряє додержання законодавства підрозділами управління ; 

- бере участь у засіданнях та інших нарадах, які проводяться в управлінні у разі розгляду на них питань щодо практики застосування  законодавства;  

- звертається у письмовій формі до перших керівників  підприємств, організацій, установ по виставленим претензіям; 

- вимагає від перших керівників підприємств, організацій, закладів усунення виявлених порушень.

Сектор кадрового забезпечення  очолює Кляхін Федір Павлович.. Контактний телефон 2-28-96. В секторі  2 працівника.

Основними завданнями сектору є:  реалізація державної політики  у сфері державної служби та з питань кадрової роботи, документальне оформлення проходження державної служби та трудових відносин.

Сектор з організаційно-інформаційної роботи   очолює Полянська Ольга Євгенівна. Контактний телефон 2-39-89. В секторі  2 працівника.

Основними завданнями сектору є:  організація роботи з інформаційного супроводження діяльності управління з метою забезпечення відкритості роботи органів Пенсійного фонду.  

Розрахунки підвищень та доплат з 01.12.2013 року

Інформація про веб-портал електронних послуг пенсійного фонду України

Строки призначення (перерахунку) пенсії

Графіки особистих прийомів

Порядок надання адміністративних послуг, роз'яснень та консультацій з питань пенсійного законодавства органами Пенсійного фонду України в Донецькій області, у тому числі громадянам з особливими потребами

Відпустка у зв`язку з вагітністю  та пологам увійде до страхового стажу для призначення пенсій та допомоги

ПОРЯДОК компенсації роботодавцям частини фактичних витрат, пов’язаних із сплатою єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування

Актуальна інформація

 

Новини
14.10.2017
110 лет селу Миньковка
14 октября жители села Миньковка отпраздновали 110-летие родного села. Праздничное мероприятие проходило в Миньковском УВК, где собрались местные жители и гости. Миньковцы помнят и чтят свою историю....
Деталі >
14.10.2017
Покровское празднует день села
Каждый год 14 октября в День Покровы Святой Богородицы жители села Покровское празднуют День села. В этом году в сельском Доме культуры покровчане собрались, чтобы поздравить друг друга и подвести...
Деталі >
13.10.2017
Дорогие земляки!
От всего сердца поздравляю Вас с Покровом Пресвятой Богородицы и Днем украинского казачества! Эти два праздника неотъемлемы друг от друга. Дух казачества присутствует в каждом украинце и поэтому...
Деталі >
07.10.2017
День рождения села Берестовое
Осенью, после уборки выращенного урожая, после кропотливых весенних и летних полевых работ, во многих селах Бахмутского района празднуются Дни рождения населенных пунктов. 7 октября 2017 года жители...
Деталі >
07.10.2017
Чемпионат области по легкой атлетике
          06 и 07 октября в городе Бахмуте на стадионе СК "Металлург", прошел чемпионат Донецкой области по легкой атлетике на приз МСМК А. Ефремовой среди юношей и девушек...
Деталі >
Фотогалерея