Додати в закладки

Статті

Аналіз виконання бюджету Фонду за 2011 рік

Відпустка для догляду за дитиною не зараховується до страхового стажу

Новый отчет в Фонд социального страхования

Роз'яснення фонду соцстрахування

Матеріальне забезпечення добровільно застрахованим особам



 Информация о страховом свидетельстве для оплаты больничных 

Чтобы оплатить больничный лист любому работнику, в бухгалтерии предприятия, организации должны быть сведения о страховом свидетельстве  данного работника, так как эти данные должны быть указаны в заявке- расчете для финансирования Фондом социального страхования по временной потере трудоспособности. Но как выяснилось, не у каждого работника есть такое страховое свидетельство, которое выдает Пенсионный фонд. Что делать бухгалтерам с теми выплатами по больничным листам работников, у которых на сегодняшний момент нет страхового свидетельства, а Пенсионный фонд не имеет возможности в короткие сроки его выдать? На этот вопрос получены следующие разъяснения.

Страхователи-работодатели, в случае отсутствия у застрахованного лица страхового свидетельства, как  исключение, могут в заявление - расчете указать номер, соответствующий идентификационному номеру физического лица согласно ГРФЛ, для застрахованных лиц, которые по религиозным убеждениям отказались от идентификационного номера, о чем имеют соответствующую отметку в паспорте, указываются данные свидетельства об общеобязательном государственном социальном страховании: серия и номер бланка (№ № № ХХХХХХ - три буквы, пробел, шесть цифр), в случае если у такого застрахованного лица отсутствует свидетельство об общеобязательном государственном социальном страхования указываются серия и номер паспорта (БК № № ХХХХХХ - "БК" - константа, указывающая на регистрацию по паспортным данным, "№ №" - две украинские буквы серии паспорта (верхний регистр);, ДХХХХХ "- шесть цифр номера паспорта ( с ведущими нулями), для лиц, не являющихся гражданами Украины, но которые работают на территории Украины и не имеют идентификационного номера, указываются серия и номер документа, удостоверяющего личность. Таким образом, отсутствие страхового свидетельства не может быть основанием для отказа в назначении материального обеспечения застрахованному лицу или отказа в финансировании страхователя-работодателя.

Директор Артемовской ГИД ДОО ФСС по ВПТ

И.И. Доленко

 

 


РОЗМІР ДОПОМОГИ НА ПОХОВАННЯ ЗА РАХУНОК ФОНДУ ЗБІЛЬШЕНО

 

Допомога на поховання виплачується у відповідності до ст. 46 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням» № 2240 (далі - Закон №2240) за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасовою втратою працездатності.
Розмір допомоги на поховання з 2008 року не переглядався та складав 1400 гривень.
Постановою правління Фонду соціального страхування з тимчасовою втратою працездатності від 16.11.2011р. за № 55 затверджено новий розмір допомоги на поховання -2200 гривень.

 Постанова набирає чинності з 1 січня 2012 року.

Згідно п.5 ст.34 Закону №2240 застрахованим особам за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності надається допомога на поховання, крім поховання пенсіонерів, безробітних та осіб, які померли від нещасного випадку на підприємстві. Така допомога згідно ст.45 цього Закону надається у випадку смерті застрахованої особи, а також членів сім’ї, які знаходяться на її утриманні: жінка (чоловік); батько, мати; дідусь чи бабуся за прямою лінією спорідненості; дітей, братів, сестер та внуків, які  не досягли 18 років або  старших  цього  віку,  якщо вони стали інвалідами до 18 років (братів,  сестер  та  онуків  -  за  умови,  що  вони   не   мають
працездатних    батьків),    а   студентів   та   учнів   середніх професійно-технічних та вищих навчальних закладів з денною  формою навчання - до 23 років.  Не   вважаються   такими,   що   перебували  на  утриманні застрахованої особи,  члени сім'ї,  які  мали  самостійні  джерела засобів до існування (одержували заробітну плату, пенсію тощо).

Допомога на поховання призначається комісією із соціального страхування та виплачується за основним місцем роботи застрахованої особи.

Підставою для призначення допомоги  на  поховання  застрахованої особи сім'ї померлого або особі,  яка здійснила поховання є  свідоцтво про смерть,   виданого   органом реєстрації  актів громадянського стану та витяг з Реєстру про реєстрацію смерті.
У випадку смерті члена сім
ї – крім вище перелічених документів надається довідка  з  місця проживання про перебування померлого члена сім'ї на утриманні застрахованої особи.

Відповіді на актуальні питання про добровільну участь у соціальному страхуванні 

Новини
24.04.2017
Роботи подані на участь у фотоконкурсу «Мій Бахмутський край»
   Шановні друзі! Нижчи ви можете ознайомитись, а потім і проголосувати за роботи, які були подані на участь у конкурсі "Мій Бахмутський край".  Проголосувати можливо лише за одно учасника...
Деталі >
21.04.2017
Конкурс фотографій «Великодній куліч» серед колективів дошкільних навчальних закладів Бахмутського району
Згідно розпорядження голови Бахмутської районної ради № 106 від 10 квітня 2017 року з метою виявлення та підтримку кращих фоторобіт, стимулювання професійного і творчого росту учасників фотоконкурсу,...
Деталі >
21.04.2017
Оголошення про проведення конкурсу
       Згідно розпорядження голови Бахмутської районної ради № 87 від 09 березня 2017 року з метою виявлення, підтримки та розвитку професійних і творчих здібностей особистості –...
Деталі >
19.04.2017
Круглий стіл з питань охорони та ринку земель
    Тема скасування мораторію та запровадження земельного ринку зараз є однією із актуальніших. Політики, урядовці, підприємці та пересічні громадяни – усі активно обговорюють та висловлюють...
Деталі >
Фотогалерея