Додати в закладки

Звернення громадян

Графіки прийому громадян на 2016 рік

 

Аналітична довідка  про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до управління праці та соціального захисту населення Артемівської райдержадміністрації за  2015 рік

 В управлінні праці та соціального захисту населення Артемівської райдержадміністрації робота із зверненнями громадян ведеться відповідно до Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та інших нормативно-правових актів.

Відповідно до вимог діючого законодавства робота по розгляду звернень  направлена на забезпечення своєчасного та повного розгляду звернень громадян, що надійшли від жителів Артемівського району.
Всього до управління праці та соціального захисту населення Артемівської райдержадміністрації в 2015 році надійшло 221 звернення, що в порівнянні з відповідним періодом 2014 року (135 звернення) – збільшення на 86 звернень, або на 63,7 відс., із них:
  • усних звернень – 177, що на 52 звернення або 41,6 відс. більше ніж у 2014 році             (за 12 місяців 2014 року – 125 звернень);
  • письмово – 44, що на 34 звернення більше ніж за 2014 рік (за 12 місяців 2014 року – 10 звернень).
Усі звернення розглянуті з дотриманням термінів, передбачених Законом України «Про звернення громадян».
Важливим показником відкритості роботи є спілкування посадових осіб з громадянами. За 12 місяців 2015 року керівництвом управління праці проведено
199 особистих прийомів громадян, 72 виїзних прийомів за місцем мешкання громадян  та 36 “Прямих ліній” телефонного зв’язку з населенням району. Особисті прийоми громадян проводились щоденно за затвердженим графіком. В управлінні праці  щодня функціонує “Телефон довіри”, звернень не надходило. 
Із загальної кількості усних звернень отримано:
  • на особистих прийомах - 46 звернень, що на 33 звернення (або на 253,9 відс.) більше ніж за 2014рік (за 2014 рік - 13 звернень);
  • на «Прямих лініях» - 40 звернень (у 2014 році - 18 звернень);
  • на виїзних прийомах - 91 звернення, що на 3,19 відс. звернень меньше ніж у минулому році (у 2014 році - 94 звернень).
У структурі звернень, що надійшли до управління праці та соціального захисту населення загалом домінують заяви – 100 відсотків.
В основному в зверненнях піднімається одне питання. За звітний період в звернення громадян порушено 221 питання. Найбільші актуальні питання, що зустрічаються у зверненнях громадян, це питання:
  • призначення та виплата державної соціальної допомоги сім’ям з дітьми – 37 звернень (або 16,74 відс. від загальної кількості звернень);
  • відшкодування сум за надання пільг, питання надання пільг – 35 звернень (або 15,84 відс. від загальної кількості звернень.);
  • забезпечення санаторно-курортними путівками – 4 звернень (або 1,81 відс.);
  • призначення житлових субсидій, в т.ч. на тверде паливо та скраплений газ  – 60 звернень (або 27,15 відс. від загальної кількості звернень);
  • визначення соціального статусу – 1 звернення (або 0,45 відс. від загальної кількості звернень).
За звітний період до управління праці та соціального захисту населення  надійшло 55 звернення від найменш соціально захищених категорій громадян, у т.ч.:
  • від інвалідів ВВВ – 3 звернення або 1,36 % від загальної кількості звернень (в 2014 році – 1 звернення);  
  • від учасників війни та бойових дій, членів сімей загиблих військовослужбовців – 6 звернень або 2,71 % від загальної кількості звернень (в 2014 році – 7 звернень) ;
  • від багатодітних сімей, одиноких матерів – 21 звернення або 10 % від загальної кількості звернень;
  • від інвалідів, ветеранів праці – 25 звернень або 11 % від загальної кількості звернень.
       Питома вага звернень від цих категорій громадян за 2015 рік склала 25 % від загальної кількості.
      Звернень від Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, а також від жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати – героїня»,  за звітний період не надходило. Кількість звернень, що надійшли до управління праці та соціального захисту населення через органи влади вищого рівня, проти минулого року збільшилось на 5 звернень і склала 8 звернень. Здебільшого громадяни звертаються з питань надання субсидії на житлово-комунальні послуги та тверде паливо і скраплений газ, визначення права на пільги, надання путівки на санаторно-курортне лікування.
Підштовхує громадян до звернень також відкритість, гласність про роботу  Адміністрації Президента України та інших Центральних органів влади, а також Артемівської райдержадміністрації, через які звертаються громадяни, не пробуючи вирішити питання безпосередньо в управлінні і вважаючи такий спосіб найбільш ефективним.
Управлінням праці та соціального захисту населення невідкладно вживаються заходи щодо усунення причин, які породжують повторні звернення громадян та звернення в вищі органи державної виконавчої влади. Деякі питання, на жаль, неможливо вирішити за короткий термін, тому громадяни повторно звертаються до райдержадміністрації з одних і тих самих питань. За 12 місяців 2015 року до управління праці надійшло 1 колективне звернення щодо призначення субсидії на житлово-комунальні послуги. Повторних звернень не надходило.
Стан виконання доручень керівництва по окремим зверненням здійснюється щомісячно. Проведено 12 засідань комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких було розглянуто всі письмові звернення громадян.
Управлінням праці та соціального захисту населення Артемівської райдержадміністрації постійно проводиться інформаційно-консультаційна робота через засоби масової інформації, веб-сайт Артемівської райдержадміністрації в Інтернет – мережіщодо роз’яснення діючого законодавства з питань соціального захисту та соціальної підтримки населення.
З метою покращення інформованості населення у виконкомах міської, селищної та сільських рад розміщенні інформативні стенди з питання надання житлових субсидій, пільг та роботи управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації.
У звітному періоді в ЗМІ оприлюднені графіки особистого прийому керівництвом управління, надруковано 31 публікація з питань соціального захисту населення, проведено 39 виступів на телебаченні. На офіційному веб-сайті райдержадміністрації систематично розміщується інформація щодо роботи управління праці, зміни та роз’яснення діючого законодавства з соціальних питань, також розміщені аналітичні довідки про стан роботи зі зверненнями громадян за 2014 рік та І півріччя  2015 року.
Організовані та проведені зустрічі з громадськістю, депутатськими корпусами Сіверської та Світлодарської міських, Луганської та Миронівської селищних та сільських рад району, керівниками комунальних підприємств, розташованих на території району, з питання призначення населенню житлових субсидій за спрощеним порядком, з питання надання пільг та відшкодування сум за надання пільг, неодноразово проводились зустрічі з ветеранами війни за «круглим столом» з питань соціального захисту.
  Основними заходами щодо створення системної роботи зі зверненнями громадян в управлінні праці  є:
  • розгляд стану роботи зі зверненнями громадян та організації особистого прийому громадян на апаратних нарадах управління та засіданнях комісії з питань розгляду звернень громадян;
  • встановлення контролю за розглядом звернень пільгових категорій громадян, повторних та колективних звернень;
  • щомісячне проведення аналізу стану роботи зі зверненнями громадян спеціалістами   управління праці;
  • підвищення рівня виконавської дисципліни щодо додержання строків розгляду звернень громадян, їх якісного та об’єктивного розгляду.
Питання вдосконалення роботи зі зверненнями громадян в управлінні праці та соціального захисту населення Артемівської райдержадміністрації перебуває на постійному суворому контролі.

 

Новини
24.04.2017
Роботи подані на участь у фотоконкурсу «Мій Бахмутський край»
   Шановні друзі! Нижчи ви можете ознайомитись, а потім і проголосувати за роботи, які були подані на участь у конкурсі "Мій Бахмутський край".  Проголосувати можливо лише за одно учасника...
Деталі >
21.04.2017
Конкурс фотографій «Великодній куліч» серед колективів дошкільних навчальних закладів Бахмутського району
Згідно розпорядження голови Бахмутської районної ради № 106 від 10 квітня 2017 року з метою виявлення та підтримку кращих фоторобіт, стимулювання професійного і творчого росту учасників фотоконкурсу,...
Деталі >
21.04.2017
Оголошення про проведення конкурсу
       Згідно розпорядження голови Бахмутської районної ради № 87 від 09 березня 2017 року з метою виявлення, підтримки та розвитку професійних і творчих здібностей особистості –...
Деталі >
19.04.2017
Круглий стіл з питань охорони та ринку земель
    Тема скасування мораторію та запровадження земельного ринку зараз є однією із актуальніших. Політики, урядовці, підприємці та пересічні громадяни – усі активно обговорюють та висловлюють...
Деталі >
Фотогалерея