Додати в закладки
Як часто ви звертаєтесь до органів виконавчої влади?

Звернення громадян

 

Довідка
про стан роботи зі зверненням громадян в УПСЗН АРДА
за І півріччя 2017 року
 
Відповідно до вимог діючого законодавства робота по розгляду звернень в І півріччі 2017 року була направлена на забезпечення своєчасного та повного розгляду звернень громадян, що надійшли від жителів Бахмутського району.
До управління праці та соціального захисту населення Артемівської райдержадміністрації за І півріччя 2017 року надійшло 233 звернення. Надходження звернень у порівнянні з І півріччям минулого року зменшилося на 33 звернення                    (або на 14 %).
Із зазначеної кількості звернень:
- 70 письмових звернень (30,05 % від загальної їх кількості), що на 30 звернень більше в порівнянні з аналогічним періодом 2016 року;
- 163 усних звернень (69,95 %), що на 75 звернень менше в порівнянні з аналогічним періодом 2016 року.
Із загальної кількості усних звернень:
- на особистий прийом звернулось 102 особи, що на 28 звернень (або на 21,5 %) менше, ніж за відповідний період минулого року;
- на «Пряму лінію» - 17 осіб, що на 23 звернення (або на 57,5 %) менше, ніж за відповідний період минулого року;
- на 36 виїзних прийомах керівництва прийнято 43 особи, що на 25 звернень              (або на 37 %) менше ніж за аналогічний період 2016 року.
Із загальної кількості письмових звернень особливому контролю підлягало 23 письмових звернення громадян (33 % від загальної кількості письмових звернень), які надійшли від органів вищого рівня. У порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість таких звернень збільшилось на 11 звернень (або на 48 %). Звернення розглядаються в установлені строки без порушення термінів.
Безпосередньо до управління надійшло 47 письмових звернень. У порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість таких звернень збільшилась на 19 звернень (або 40 %).
У структурі звернень, що надійшли до управління праці та соціального захисту населення загалом домінують заяви.
В основному у зверненнях підіймається одне питання. За звітний період у зверненнях громадян порушено 237 питань. Найбільші актуальні питання, що зустрічаються у зверненнях громадян, це питання:
- призначення та виплата державної соціальної допомоги сім’ям з дітьми –                        19 звернень (або 8 % від загальної кількості звернень);
- відшкодування сум за надання пільг, питання надання пільг – 8 звернень                                (або 3 % від загальної кількості звернень);
- допомога до Дня Перемоги - 9 звернень (або 3,8 % від загальної кількості звернень);
- призначення житлових субсидій, в т.ч. на тверде паливо та скраплений газ –                   74 звернення (або 31 % від загальної кількості звернень);
- забезпечення санаторно-курортними путівками – 5 звернень (або 2 %                            від загальної кількості звернень);
- надання матеріальної допомоги - 1 звернення.
За 6 місяців 2017 року до управління праці надійшло 2 колективних звернення щодо безоплатного проїзду в приміському транспорті інвалідів та отримання талонів на безоплатний проїзд.
За звітний період до управління праці та соціального захисту населення надійшло 66 звернень від найменш соціально захищених категорій громадян, у т.ч.:
- від інвалідів ВВВ – 2 звернення або 4 % від загальної кількості звернень                   (в 2016 році – 1 звернення);
- від учасників війни та бойових дій, членів сімей загиблих                військовослужбовців – 18 звернень або 27,28 % від загальної кількості звернень                            (в 2016 році – 16 звернень);
- від багатодітних сімей, одиноких матерів – 16 звернень або 24,25% від загальної кількості звернень (в 2016 році – 38 звернень);
- від інвалідів, ветеранів праці – 30 звернень або 45,46 % від загальної кількості звернень (в 2016 році – 25 звернень).
Питома вага звернень від цих категорій громадян за І півріччя 2017 року склала 28 % від загальної кількості.
Звернень від Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, а також від жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати – героїня», за звітний період не надходило.
Кількість звернень, що надійшли до управління праці та соціального захисту населення через органи влади вищого рівня, проти відповідного періоду минулого року збільшилось на 11 звернень і склала 23 звернення.
Здебільшого громадяни звертаються з питань надання субсидії на житлово-комунальні послуги та тверде паливо і скраплений газ, визначення права на пільги, надання путівки на санаторно-курортне лікування, пільговий проїзд у приміському транспорті. На зазначені звернення надаються повні та обґрунтовані відповіді з роз’ясненням діючого законодавства.
Управлінням праці та соціального захисту населення невідкладно вживаються заходи щодо усунення причин, які породжують повторні звернення громадян та звернення в вищі органи державної виконавчої влади. Як показує аналіз розглянутих заяв, найчастіше звернення надходять у зв’язку з відсутністю у заявників певних знань щодо прав, наданих їм чинним законодавством.
Підштовхує громадян до звернень також відкритість, гласність про роботу  Адміністрації Президента України та інших центральних органів влади, а також Артемівської райдержадміністрації, через які звертаються громадяни, при цьому взагалі не звертаючись із питанням до управління, і вважаючи такий спосіб найбільш ефективним.
Стан виконання доручень керівництва по окремим зверненням здійснюється щомісячно. Проведено 6 засідань комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких розглядалися всі письмові звернення громадян.
З метою покращення інформованості населення у виконкомах міських, селищних та сільських рад розміщенні інформативні стенди з питання надання житлових субсидій, пільг та роботи управління праці та соціального захисту населення Артемівської райдержадміністрації.
Управлінням праці та соціального захисту населення Артемівської райдержадміністрації постійно проводиться інформаційно-консультаційна робота через засоби масової інформації, сторінку Артемівської райдержадміністрації на веб-сайті Донецької облдержадміністрації в Інтернет – мережі, а саме:
- роз’яснення діючого законодавства з питань соціального захисту та соціальної підтримки населення;
- оприлюднені графіки особистого прийому громадян керівництвом управління праці та соціального захисту населення Артемівської райдержадміністрації, проведення «Гарячих» телефонних ліній, «Телефону довіри» та «Прямої лінії», а також виїзних прийомів керівників управління;
- розміщена аналітична довідка про стан роботи зі зверненнями громадян за 2016 рік.
Організовані та проведені зустрічі з громадськістю, депутатськими корпусами міських, селищних та сільських рад району, керівниками комунальних підприємств, розташованих на території району, з питання призначення населенню житлових субсидій за спрощеним порядком, з питання надання пільг та відшкодування сум за надання пільг, неодноразово проводились зустрічі з ветеранами війни за «круглим столом» з питань соціального захисту.
Основними заходами щодо створення системної роботи зі зверненнями громадян в управлінні праці є:
- розгляд стану роботи зі зверненнями громадян та організації особистого прийому громадян на апаратних нарадах управління та засіданнях комісії з питань розгляду звернень громадян;
- встановлення контролю за розглядом звернень пільгових категорій громадян, повторних та колективних звернень;
- щомісячне проведення аналізу стану роботи зі зверненнями громадян спеціалістами управління праці;
- підвищення рівня виконавської дисципліни щодо додержання строків розгляду звернень громадян, їх якісного та об’єктивного розгляду.
Враховуючи, що рівень роботи із зверненнями громадян є важливим чинником довіри громадян до органів державної влади, соціальної стабільності в державі, управління праці та соціального захисту населення Артемівської райдержадміністрації і надалі продовжуватиме роботу по вдосконаленню роботи з розгляду звернень громадян, організації особистого прийому жителів Бахмутського району, усуненню причин, що породжують скарги.
З метою зменшення надходжень заяв та скарг від громадян на роботу спеціалістів управління, при проведенні технічних навчань та нарад, особлива увага звертається на необхідність дотримання вимог чинного законодавства та роз’яснення законодавства громадянам під час прийому.

 

Питання вдосконалення роботи зі зверненнями громадян в управлінні праці та соціального захисту населення Артемівської райдержадміністрації перебуває на постійному суворому контролі.

 

 

Графіки прийому громадян на 2016 рік


 

 

Аналітична довідка  про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до управління праці та соціального захисту населення Артемівської райдержадміністрації за  2015 рік

 В управлінні праці та соціального захисту населення Артемівської райдержадміністрації робота із зверненнями громадян ведеться відповідно до Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та інших нормативно-правових актів.

Відповідно до вимог діючого законодавства робота по розгляду звернень  направлена на забезпечення своєчасного та повного розгляду звернень громадян, що надійшли від жителів Артемівського району.
Всього до управління праці та соціального захисту населення Артемівської райдержадміністрації в 2015 році надійшло 221 звернення, що в порівнянні з відповідним періодом 2014 року (135 звернення) – збільшення на 86 звернень, або на 63,7 відс., із них:
  • усних звернень – 177, що на 52 звернення або 41,6 відс. більше ніж у 2014 році             (за 12 місяців 2014 року – 125 звернень);
  • письмово – 44, що на 34 звернення більше ніж за 2014 рік (за 12 місяців 2014 року – 10 звернень).
Усі звернення розглянуті з дотриманням термінів, передбачених Законом України «Про звернення громадян».
Важливим показником відкритості роботи є спілкування посадових осіб з громадянами. За 12 місяців 2015 року керівництвом управління праці проведено
199 особистих прийомів громадян, 72 виїзних прийомів за місцем мешкання громадян  та 36 “Прямих ліній” телефонного зв’язку з населенням району. Особисті прийоми громадян проводились щоденно за затвердженим графіком. В управлінні праці  щодня функціонує “Телефон довіри”, звернень не надходило. 
Із загальної кількості усних звернень отримано:
  • на особистих прийомах - 46 звернень, що на 33 звернення (або на 253,9 відс.) більше ніж за 2014рік (за 2014 рік - 13 звернень);
  • на «Прямих лініях» - 40 звернень (у 2014 році - 18 звернень);
  • на виїзних прийомах - 91 звернення, що на 3,19 відс. звернень меньше ніж у минулому році (у 2014 році - 94 звернень).
У структурі звернень, що надійшли до управління праці та соціального захисту населення загалом домінують заяви – 100 відсотків.
В основному в зверненнях піднімається одне питання. За звітний період в звернення громадян порушено 221 питання. Найбільші актуальні питання, що зустрічаються у зверненнях громадян, це питання:
  • призначення та виплата державної соціальної допомоги сім’ям з дітьми – 37 звернень (або 16,74 відс. від загальної кількості звернень);
  • відшкодування сум за надання пільг, питання надання пільг – 35 звернень (або 15,84 відс. від загальної кількості звернень.);
  • забезпечення санаторно-курортними путівками – 4 звернень (або 1,81 відс.);
  • призначення житлових субсидій, в т.ч. на тверде паливо та скраплений газ  – 60 звернень (або 27,15 відс. від загальної кількості звернень);
  • визначення соціального статусу – 1 звернення (або 0,45 відс. від загальної кількості звернень).
За звітний період до управління праці та соціального захисту населення  надійшло 55 звернення від найменш соціально захищених категорій громадян, у т.ч.:
  • від інвалідів ВВВ – 3 звернення або 1,36 % від загальної кількості звернень (в 2014 році – 1 звернення);  
  • від учасників війни та бойових дій, членів сімей загиблих військовослужбовців – 6 звернень або 2,71 % від загальної кількості звернень (в 2014 році – 7 звернень) ;
  • від багатодітних сімей, одиноких матерів – 21 звернення або 10 % від загальної кількості звернень;
  • від інвалідів, ветеранів праці – 25 звернень або 11 % від загальної кількості звернень.
       Питома вага звернень від цих категорій громадян за 2015 рік склала 25 % від загальної кількості.
      Звернень від Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, а також від жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати – героїня»,  за звітний період не надходило. Кількість звернень, що надійшли до управління праці та соціального захисту населення через органи влади вищого рівня, проти минулого року збільшилось на 5 звернень і склала 8 звернень. Здебільшого громадяни звертаються з питань надання субсидії на житлово-комунальні послуги та тверде паливо і скраплений газ, визначення права на пільги, надання путівки на санаторно-курортне лікування.
Підштовхує громадян до звернень також відкритість, гласність про роботу  Адміністрації Президента України та інших Центральних органів влади, а також Артемівської райдержадміністрації, через які звертаються громадяни, не пробуючи вирішити питання безпосередньо в управлінні і вважаючи такий спосіб найбільш ефективним.
Управлінням праці та соціального захисту населення невідкладно вживаються заходи щодо усунення причин, які породжують повторні звернення громадян та звернення в вищі органи державної виконавчої влади. Деякі питання, на жаль, неможливо вирішити за короткий термін, тому громадяни повторно звертаються до райдержадміністрації з одних і тих самих питань. За 12 місяців 2015 року до управління праці надійшло 1 колективне звернення щодо призначення субсидії на житлово-комунальні послуги. Повторних звернень не надходило.
Стан виконання доручень керівництва по окремим зверненням здійснюється щомісячно. Проведено 12 засідань комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких було розглянуто всі письмові звернення громадян.
Управлінням праці та соціального захисту населення Артемівської райдержадміністрації постійно проводиться інформаційно-консультаційна робота через засоби масової інформації, веб-сайт Артемівської райдержадміністрації в Інтернет – мережіщодо роз’яснення діючого законодавства з питань соціального захисту та соціальної підтримки населення.
З метою покращення інформованості населення у виконкомах міської, селищної та сільських рад розміщенні інформативні стенди з питання надання житлових субсидій, пільг та роботи управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації.
У звітному періоді в ЗМІ оприлюднені графіки особистого прийому керівництвом управління, надруковано 31 публікація з питань соціального захисту населення, проведено 39 виступів на телебаченні. На офіційному веб-сайті райдержадміністрації систематично розміщується інформація щодо роботи управління праці, зміни та роз’яснення діючого законодавства з соціальних питань, також розміщені аналітичні довідки про стан роботи зі зверненнями громадян за 2014 рік та І півріччя  2015 року.
Організовані та проведені зустрічі з громадськістю, депутатськими корпусами Сіверської та Світлодарської міських, Луганської та Миронівської селищних та сільських рад району, керівниками комунальних підприємств, розташованих на території району, з питання призначення населенню житлових субсидій за спрощеним порядком, з питання надання пільг та відшкодування сум за надання пільг, неодноразово проводились зустрічі з ветеранами війни за «круглим столом» з питань соціального захисту.
  Основними заходами щодо створення системної роботи зі зверненнями громадян в управлінні праці  є:
  • розгляд стану роботи зі зверненнями громадян та організації особистого прийому громадян на апаратних нарадах управління та засіданнях комісії з питань розгляду звернень громадян;
  • встановлення контролю за розглядом звернень пільгових категорій громадян, повторних та колективних звернень;
  • щомісячне проведення аналізу стану роботи зі зверненнями громадян спеціалістами   управління праці;
  • підвищення рівня виконавської дисципліни щодо додержання строків розгляду звернень громадян, їх якісного та об’єктивного розгляду.
Питання вдосконалення роботи зі зверненнями громадян в управлінні праці та соціального захисту населення Артемівської райдержадміністрації перебуває на постійному суворому контролі.

 

Новини
08.12.2017
Почетная профессия – служить людям
8 декабря Бахмутский районный дом культуры принимал гостей, тех, кого в этот день поздравляли с профессиональным праздником  - Днем местного самоуправления. На праздник съехались городские, сельские,...
Деталі >
07.12.2017
Прошла внеочередная сессия Бахмутского районного совета
В четверг 7 декабря прошла внеочередная 24-я сессия Бахмутского районного совета. Повестка дня пленарного заседания состояла из 23 вопросов. В ходе заседания районные депутаты голосовали...
Деталі >
07.12.2017
Совместное заседание постоянных комиссий районного совета
7 декабря прошло совместное заседание постоянных комиссий Бахмутского районного совета. На повестке дня было шесть вопросов. Первым вопросом было рассмотрение проекта решения о внесении изменений в...
Деталі >
07.12.2017
Заседание постоянных депутатских комиссий
  В четверг 7 декабря прошло заседание постоянных депутатских комиссий по вопросам экономической политики, бюджета и финансов, по вопросам коммунальной собственности, ЖКХ и промышленности,...
Деталі >
06.12.2017
Пусть всегда будет солнце
С 4 по 6 декабря в КУ «Бахмутский районный центр социальной реабилитации детей-инвалидов»в населенных пунктах Бахмутского района, а именно, пос. Опытное, г. Северск и г. Светлодарск прошли тематические...
Деталі >
Фотогалерея